351. / Brazylijska keratyna do włosów (Novex)

58 comments
Cześć wam!

Dawno, dawno temu w jednym z GlossyBoxów znalazłam mały, niepozorny słoiczek, raczej nie zachęcający swoim wyglądem do przetestowania. Na nim mnóstwo napisów: Super keratyna, numer jeden w Brazylii, działa cuda bla bla. Jakoś tak długo po niego nie sięgałam, a teraz już prawie na wykończeniu więc warto coś napisać. :)


Novex - Brazilian keratin treatment  (Kuracja brazylijską keratyną)

Opis producenta
Ta kuracja do włosów jest wręcz obowiązkowa gdy nasze włosy nie wyglądają zbyt zdrowo. Zawiera odnawiające włosy proteiny które pomogą im odzyskać blask i gładkość. Kuracja przeznaczona dla wszystkich włosów. 
(straszny ten opis :D )

Cena: na ebayu znalazłam 1kg za ok. 20 funtów. Jak dla mnie wporządku, nie wychodzi bardzo drogo. 


Skład
Aqua, Cetearyl Alcohol, Petrolatum, Zea Mays Starch, Cetrimonium Chloride, Parfum, Methylparaben, Persea Gratissima, Propylparaben, Lactic Acid, Dipropylene Glycol, Ceramide 2, Dimethicone Copolyol, Hidrolyzed Keratin, Tocopheryl Acetate, Methylisothiazol



Producent twierdzi, że keratyna nałożona po umyciu włosów szamponem, osuszonych ręcznikiem powinna działać już po 3 minutach i mozna ją zmyć. Jesteście ciekawi? ;)

Opakowanie to słoiczek, dość wygodny, ale malutki więc ciężko wygrzebać resztki moimi wielkimi paluchami :-p Pełna wersja jest pewnie większa :)

Konsystencja jest dość rzadka, kremowa, ale treściwa i bardzo dobrze trzyma się włosów. Zapach  bardzo przyjemny, nie ma w nic szczególnego, pachnie jak wiele kosmetyków do włosów, ale ładnie oczywiście.


Moje włosy są zniszczone, lekkie fale, farbowane. Ciężko mi dobrać maskę, odżywkę, są mega kapryśne i niczego nie lubią :-P
Keratynowy zabieg robię raz w tygodniu, ale wiecie, nie jest to taki jak u fryzjera, ta super brazylijska keratyna to nic innego jak mocna maska z keratyną w składzie ;) 

Zacznę od tego, że używa się jej przyjemnie i jest bardzo wydajna. Tak jak radził producent, zmyłam dość szybko, po jakiś 5 minutach i włosy były wyraźnie gładsze i dobrze się rozczesywały. Po wyschnięciu efekt był na prawdę świetny - ujarzmione kosmyki, które pięknie się błyszczały i aż miło je było dotykać :) Włosy były prostsze niż zazwyczaj, sądzę, że ta maska zdecydowanie na to wpłynęła.

Nie polecam nakładania jej na skalp, bo niestety może obciążać włosy i przyśpieszać przetłuszczanie. Trzeba się także upewnić, że została dobrze zmyta inaczej kłaczki będą wyglądać na przyklapnięte i tłuste. 


Niestety, nie zauważyłam jakiejś wielkiej poprawy w kondycji włosów, a maska już prawie dobija końca, użyłam jej parę razy. Nie sądzę więc, że ma ona działanie naprawcze, ale jest świetnym dodatkiem do pielęgnacji jeśli od czasu do czasu chcemy aby nasze włosy wyglądały zdrowo - efekt utrzymuje się jeszcze po pierwszym myciu :-) 

Podsumowując to jestem zadowolona, bo po kazdym użyciu moje włosy pięknie się błyszczą i ładnie układają, Niestety, dalej są przesuszone więc ich kondycja się nie poprawiła. Może po dluższym używaniu efekt byłby lepszy? 

Ocena: 4-/6

Co myślicie? :)

:*


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

58 komentarzy:

  1. nie za wiele tej keratyny skoro jest az na końcu składu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego też napisałam, że to zwykła maska z keratyną :P wiele takich na rynku ale się nie reklamują jako brazylijska keratyna:P:P

      Usuń
  2. Co do Birkenstock to bardzo żałuje ze juz sie robi zimno i nie będę mogla ich nosić. Tak sie przyzwyczaiłam do wygody w nich ze teraz mam problem z butami na jesień zime bo wszystkie mnie uwierają :-o

    ja ostatnio kupilam maskę mleczną z proteinami mleka (hydrolizat protein mleka) i tez jest fajna,no i pięknie pachnie jak budyń :D z keratyną mialam kiedyś maskę i szampon z zielonej serii kerastase bo dostalam od siostry i byla swietna<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dawno temu coś z Kerastase i chyba źle wybrałam, bo pamiętam, że nie byłam zadowolona.

      Usuń
  3. Hmm... sama nie wiem co o niej myśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że włosy dalej suche.. ;/
    5min trzymania to jak dla mnie plus ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane uczucia - może to faktycznie o czas chodzi. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś mnie nie przekonała,ale kto wie jakby się u mnie spawdziła,buźki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazwyczaj co brazylijskie to omijam z daleka - kuzynka kiedyś robiła prostowanie keratynowe i po którymś razie skończyła z alergią, ponieważ skład na ich rynek ma przekroczoną normę. Z tego co wiem z pracy, najlepsza maseczka do włosów jednogłośnie to kallos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brazylia Brazylia ale ciężko mieć jakieś zdanie o tej masce bo więcej robi ta którą posiadam z Alterry. Ale nie każda jest Brazylijska może w tym jest jakaś magia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi znów opakowanie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłoby być więcej keratyny w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem czy się skusić ;) moje włosy też niestety są dość kapryśne

    OdpowiedzUsuń
  12. Może gdybyś jej używała dłużej to efekt byłby lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz widzę ją na oczy


    _____________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie wypróbuję taką kreatynę, moje włosy po wszystkich produktach do włosów z dodatkiem kreatyny są bardziej odbudowane. Ciekawe jak się zachowają po takiej kuracji :)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz o niej czytam, w sumie gdybym dostała ją z innymi kosmetykami, np. tak jak Ty w Glossy Boxie to w sumie nie szkodziłoby spróbować, ale też mam zniszczone włosy i wolałabym coś co nie tylko poprawi ich wygląd ale ogólną kondycję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dosyć ciekawy produkt, jednak jestem zwolenniczką uniesionych i puszystych włosów, więc bałabym się obciążenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm... Ciężko stwierdzić jednoznacznie czy jest dobra czy nie ;/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet jak producent pisze, by maske trzymać 3minuty, ja zawsze trzymam minimum 15:P może gdybys trzymała ją dlużej efekty byłyby jeszcze lepsze?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię takich masek co przyklapują włosy. Tzn. ja już masek do włosów od jakiegoś czasu nie używam, ale kiedyś właśnie to mnie denerwowało, że po umyciu po niektórych odżywkach czy maskach były przyklapnięte.

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że nie nawilża, bo to aktualnie dla mnie najważniejsze, nie widziałam wcześniej tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  21. przydałaby mi się taka maska, od tego typu produktów wymagam tylko, żeby włosy wyglądały po nich ładnie :) a co do poprawy kondycji to wierzę tylko w olejowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czemu, ale opakowanie skojarzyło mi się z odżywkami używanymi przy budowie masy ciała :D
    Nie mniej jednak bardzo interesujący produkt, ja aktualnie używać odżywki i maski od Eveline i cieszę się z efektów, ale pewnie będę szukać nowego obiektu do teeestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie słyszałam o niej, ale ja lubię maseczki z Biovax ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem wydaje się ciekawa :) Z chęcią przetestowałabym ją na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i wish this was avaliable in my city
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ja lubie takie wynalazki do wlosow;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj jak nie nawilża to n ie dla mnie, bo moje końce suche jak wiór :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam tego produktu :) sama próbuję teraz moje włosy trochę przywrócić do życia, bo również są przesuszone :) może wkrótce przedstawię produkty, które się u mnie sprawdziły :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda na to, że to taki przeciętniaczek ;) Nie znam jej i pewnie nie będę poszukiwać. Może gdyby byłą w Rossamnie to bym kiedyś wypróbowała z ciekawości, a tak to mam keratynę hydrolizowaną, którą dodaję do masek lub odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. na jakieś wyjścia mogłabym ją przygarnąć<3

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również o niej nie słyszałam,ale skoro włosy są nadal suche to nie warta jest ponownego kupna:)
    Zapraszam do mnie jak i na giveaway z oasap:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o niej, nie zachęca wyglądem :p

    OdpowiedzUsuń
  33. to coś przypomina mi maski z kallosa, ktore kocham <3333

    OdpowiedzUsuń
  34. Mysle Kochana, ze i po dluzszym stosowaniu efekt nie bedzie lepszy, bo skladnikow odzywczych, jak i keratyny to tak w znikomych ilosciach w tym produkcie ;) Pomijajac, ze moje wlosy np. po keratynie lubia byc przesuszone ;( Maski wczesniej nie znalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy o niej nie słyszałam i raczej nie chcę mieć z nią do czynienia ;P Ale tak jak dziewczyny piszą, może wystarczy ją dłużej potrzymać na włosach? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. no nie wiem.. Chyba raczej nie wypróbuję, chociaż kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki chwyt marketingowy z tą keratyną :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Koleżanka tego używała i również porównując do maseczek i odżywek, była zadowolona, ale gdy zrobiła prawdziwy zabieg keratynowy u fryzjerki, po prostu wyśmiała ten produkt, nie ma porównania :D

    OdpowiedzUsuń
  39. mam bardzo suchy skalp i włosy, których nic nie przetłuści

    OdpowiedzUsuń
  40. Skład - taki sobie, szkoda, bo mogłaby być ciekawa... Ta Brazylia mnie dodatkowo zaintrygowała. Naczytałam się właśnie o brazylijskich sposobach na urodę i bardzo mam chęć zgłębiać ten temat... :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Taka maska i mi by się przydała, natomiast obecnie nakładam raz w tygodniu olej kokosowy na włosy i efekty są zbliżone to tych które opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. moje włosy nie lubią dużej zawrtości keratyny w kosmetykach/maskach itp zatem to cudo nie dla mnie ;) choć opakowanie wygląda znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. na moje przesuszone też nic nie działa;(

    OdpowiedzUsuń
  44. Na moje wlosy juz nic nie zadziala :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi niestety ren produkt się nie trafił w box'ie :-(

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.