320. / 5 Dni do lepszego bloga... - Lista rzeczy do zrobienia do końca miesiąca

52 comments
Cześć kochani :*

Tym razem i ja postanowiłam, że przystąpie do blogowego wyzwania od Uli. Poprzednie niestety ominęłam, ale nadrabiam tym :) 

Na czym to polega?
Otóż mamy pięć zadań na każde pięć dni. 


Ja jestem całkiem zadowolona ze swojej kolumny, adres e-mail również posiadam więc chętnie zrobię trzy pozostałe wyzywania. 


Na początek pójdzie lista rzeczy, którą mam do zrobienia w tym miesiącu.. Oj jak ja tego nie lubię robić wiedząc, że trochę do zrobienia mam. No ale wyzwanie to wyzwanie, lecimy! :)


Skończyłam pierwszy rok psychologii, ale uznałam, że chcę zmienić kierunek na coś w stylu pomoc terapeutyczna, nie znam odpowiednika polskiego, po ang. to Counselling. Niedługo koniec miesiąca, a ja wciąż nie znam odpowiedzi. Miałam rozmowę, wysłałam referencję i czekam. A czekać tak sobie nie mogę, bo zmieniając kierunek:
- zmieniają mi się dni więc muszę jak najszybciej poinformować w pracy jak mogę pracować
- zmienia mi się kredyt studencki, więc muszę również poinformować firmę, która mi go udzieliła, a to zajmuje wieki!
- muszę się 'zarejestrować' w systemie studenckim, ale nie wiem na jakim kierunku!
Jak widzicie jest to rzecz ważna i mimo, że wysyłałam parę maili to wciąż bez skutku. Muszę zacząć ich atakować, po prostu! Sądzę, że misja do wykonania.


Czyli kontynuować to co robię. Chodzić na siłownię, zdrowo się odżywiać, nie opychać się ciastkami. Wydaje mi się, że do końca miesiąca byłabym w stanie zrzucić 5kg, a jeśli nie to każdy kilogram mnie uszczęśliwi.


Jestem fanem angielskiej drużyny Arsenal. Ja również. Zbliża się nasza rocznica i jako prezent chciałabym zamówić mu nową koszulkę Arsenalu z jego imieniem na plecach. Zadanie do wykonania, wystarczy jedynie ruszyć tyłek na stadion :)


Chessington to taki park rozrywki z zoo pod Londynem. Muszę ogarnąć vouchery na Tesco Clubcard żeby mieć darmowy wstęp dla siebie, chłopaka i siostry, posprawdzać dojazd i przypomnieć siostrze żeby ryła w pracy o dzień wolny. Zadanie raczej do wykonania, nie uznam porażki :-D 


Tak jak pisałam wczesniej, mój doktor skierował mnie na lokalną siłownię gdzie mają mi pomóc zrzucić zbędne kilogramy. Ale siłownia milczy, a ja mimo że i tak mam tam wykupiony karnet to jakoś nie mam nigdy czasu aby się ich zapytać. No cóż, muszę to zmienić i to załatwić. Sądzę, że zadanie do wykonania błyskawicznie jeśli nie będą robić problemów :)

No i to tyle z mojej 'wielkiej' listy rzeczy do zrobienia w sierpniu.
A Wy? Co musiscie zrobić? Jakie macie plany?

Buziaki,
Monnie
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

52 komentarze:

  1. Podoba mi się to wyzwanie :P
    Fajna lista, oby wszystko się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chcę zobaczyć 4 dzień wezwania w Twoim wykonaniu jestem go strasznie ciekawa :)
    Z kierunkiem studiów to i ja już się zastanawiam co wybrać, chociaż mam jeszcze cały rok :D haha :D I czy wybrać kierunek który od dawna chcę, ale w mieście oddalonym od mojego kilkanaście km, w którym nigdy nie byłam :P czy może coś wybrać bliżej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię z dedykacją specjalnie dla Ciebie kochana :D :*
      Myśl, masz czas :) Pomyśl o przyszłości po studiach i co przyniesie Ci wybrany kierunek.

      Usuń
  3. Męcz o te studia, żeby się nie okazało, że nowy kierunek przeleciał Ci koło nosa :(
    Fajna sprawa z tą koszulką, idealna dla prawdziwych fanów :)
    Trzymam kciuki, żeby się udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męczę, ale wciąż odpowiedzi brak, w poniedziałek będę dzwonić.

      Usuń
  4. Sporo do załatwienia, zwłaszcza na uczelni. powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Swoje wyzwanie już skończyłam - dzisiejszy post sobie odpuszczam, bo to sensu nie ma. :D
    Zadania do wykonania, uda się! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja w sumie nie mam planów :P albo o tym nie wiem hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia, trzymam kciuki aby się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby Ci się udało :)
    Ja chciałabym wreszcie zacząć zdrowiej jeść i ograniczyć słodycze :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam tylko jeden plan: nauczyć się na poprawki, egzamin licencjacki i egzamin wstępny : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się przymierzam do wypróbowania tych torebek z przyprawami :D.

      Usuń
  11. Nie widziałam tego wyzwania, ale są świetne. Zdecydowanie motywują do zmian :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki za realizację planów. Listy pomagają w zmotywowaniu się do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku dobrze, ze do studiowania mam jeszcze troche czasu, chociaz znowu nie tak duzo...:D dla mnie ostatni tydzien sierpnia jest zakrecony strasznie...wesele, spływ kajakowy i chrzest na którym jestem matka chrzestna w jeden weeekend! ;_;

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe wyzwanie ;) Popieram
    Co do zgubienia zbędnego tłuszczu zajrzyj do mnie lub napisz na maila. Może coś razem zdziałamy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia w wypełnieniu tych wszystkich punkcików :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne,podoba mi się to wyzwanie,ja póki co muszę umyć okna heheh,może stworze sobie taką małą listę rzeczy do załatwieni a;) Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęscie mam wielkie, że w Angli okien się nie myje hahaha

      Usuń
  17. Akcja świetna, żałuję, że tak późno się o niej dowiedziałam :( mam nadzieję, że uda ci się wszystko załatwić

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog coraz ładniejszy, aż mi wstyd że stoję w miejscu i to nie tylko z blogiem ale i życiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana, a ja tak zazdroszczę innym blogom jak na nie wchodzę, że takie ładne, że takie ogarnięte, że zdjęcia takie piękne... chyba nigdy nam w życiu dobrze nie będzie :P

      Usuń
  19. Wyzwanie jest genialne <3
    Powodzenia w wykonaniu wszystkiego ! mam nadzieję, że się uda :3

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyzwanie ;) mam nadzieję że wszystko pójdzie po twojej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam tyyyle do zrobienia, że nawet mi się myślec o tym nie chce :D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe wyzwania, powodzenia w realizacji :) Pierwszy raz się z takim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze, muszę, muszę się poprawić z organizacją. To jedno by mi wystarczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chciałabym zgubić 10 kg :D Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. To duzo masz planow :) Ja chce od wrzesnia zaczac cwiczyc, a teraz musze zalatwic chrzciny coreczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę pozytywnych rezultatów w sprawach które Cię czekają:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wyobrazam sobie Ciebie w ciemnych wlosach;))
    Jakies sie dodaly, ale nie wiem czy to na pewno te ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam czarne, czarny granat też :D Dużo różnych rzeczy miałam na głowie :P

      Usuń
  28. Życzę powodzenia z tym wyborem zmiany kierunku ;) Całe szczęście, że ja jestem pewna i nic nie muszę kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja zbieram siły psychiczne by zapisać się na prawko! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Daj znać jak Ci się uda z Chessington :) Z chęcią zobaczyłabym relację z takiego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  31. oby się udało wszystko zrealizowac hehe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. całkiem ciekawe to wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ciekawe wyzwanie:) trzymam za Ciebie kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna sprawa, najważniejsze rzeczy do zrobienia wypunktowane ;) Ja sobie zazwyczaj w notatniku robię taką listę ;) Bez tego ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  35. mam nadzieję, że wszystko uda Ci się załatwić i osiągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja do końca miesiąca muszę iść na koncert, spotkać się z 2 koleżankami, babcią i pożegnać się z kuzynką i jej mężem, którzy wracają z Hiszpanii :( A.. i odebrać moich 100 zdjęć z wakacji, kupić nowy album :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.