226. / Moja skromna kolekcja lakierów do paznokci

85 comments
Cześć wam :*

   Dzisiaj chciałam wam pokazać (Zaczarowana mnie poprosiła :D ) moje lakiery do paznokci. Nie jest ich zbyt wiele, a w ogóle najdziwniejsze jest to, że osoba która ma na prawdę brzydkie paznokcie w ogóle posiada jakiekolwiek lakiery :D Często robię tipsy, bo niestety, swoich paznokci nie potrafię zapuścić, a także chciałabym mieć piękne i długie więc innego wyjścia nie mam :-(
(Moja siostra skorzysta z tych lakierów na pewno jak się do mnie wprowadzi :D)

No ale przejdę do rzeczy i pokażę wam swoją mini kolekcję :)

Jeden z lakierów trochę (na moje nieszczęście tęczowy, żelowy lakier z brokatem) się rozlał i niestety, niektórych nie mogłam już domyć :(



1. Revlon - Top Speed - 120 Cupid 
2. Revlon - Matte Suede - 933 Emerald City
3. Revlon - 230 Popular 
4. Revlon - 610 Charismatic
5. Avon - Nailwear Pro + - Red Reveal


6. Lovely - Baltic Sand - Nr 3
7. Manhattan - Lotus Effect - 21G
8. Ciate - Red Hot Chilli
9. H&M - Bella's Choice (szkoda, że się zaczął rozwarstwiać, bo bardzo lubię ten kolor)
10. Headline Colors 


11. Sally Hansen - Diamon Strenght - 96
12. Sally Hansen - Complete Care - Odżywka
13. Sally Hansen - Maximum Growth - 30
14. Nail Inc 
15. Sally Hansen - Nailgrowth Miracle

 
16. W7 Cracker - BUBEL JAKICH MAŁO
17. Maybelline - Forever Strong Pro - 610 Ceramic Blue
18. Barry M - Nail Paint - Liquorce
19. Sally Hansen - Sugat Coat - 300 Cherry Drop


 
20. Barry M - Nail Paint - 346 
21. Sally Hansen - Xtreme Wear - 200 Strobe Light
22. Barry M - Princess 349

Mam także Barry M zwykły, srebrny brokat, który gdzieś mi się niestety zawieruszył na czas zdjęć :P Jestem pewna, że mam jeszcze z 4 inne lakiery, ale gdzie to nie wiem, bo niestety nie mogę ich znaleźć :-p

Jak widzicie kolekcja jest skromna, ale rzadko maluję paznokcie więc to i tak za dużo lakierów jak dla mnie :P


Buziaki :*
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

85 komentarzy:

  1. oj tam oj tam nie taka skromna :D Nie przesadzaj :D ja mam kolo 40 paru wiec tez jakiegoś szału nie ma :P
    Barry M --> zazdraszam :D Bardzooo bym chciała jakiś ;D Piękny są -> 18 i 22 :)
    SH tez mi sie podoba bardzo - 21, 19, 11, 15 :) szczególnie 19 bym chętnie zobaczyła na pazurkach :)
    a z revlon to nie miałam lakierów - zresztą - żadnego nie miałam z Twoich :D
    I dziękuje słońce ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wcale nie taka skromna ta Twoja kolekcja :D

      Usuń
    2. Może jak znowu zrobię tipsy to pokażę jak wygląda, bo na swoich paznokciach to wstyd po prostu :P

      Usuń
    3. na pewno przesadzasz :) ale czekam :D

      Usuń
  2. Fajne kolorki,ja mam całą szufladę lakierów,jestem chora na tym punkcie :) Często kupuję lakiery i często maluję paznokcie :) Chociaż nie potrafię zrobić żadnego zdobienia :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ledwo co potrafię pomalować bez wyjeżdżania na całą dłoń, a co dopiero zdobienia ;) :P

      Usuń
  3. Chociaż obecnie nie maluję paznokci to i tak pozazdroszczę takiej pięknej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę ich masz kochana;) nie taka skromna ta Twoja kolekcja.
    Ja mam chyba z pięć sztuk tylko, staram się rozwinąć w tym kierunku,ale wcześniej nie czułam takiej potrzeby

    OdpowiedzUsuń
  5. U have a nice nailpaint collection
    Have a great week
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie trzy lakiery podobają mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam 18 lakierów, paznokcie mam ciągle pomalowane i nie uważam żeby to było mało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre dziewczyny pokazują takie po 100 więc myślałam, że ja mam malutko :P

      Usuń
  8. porównując do mojej kolekcji to rzeczywiście skromna ;-) ale dojrzałam kilka interesujących kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kilka kolorków mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobną ilość lakierów :) które lakiery lubisz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te lakiery od Barry M, ale strasznie ciężko je zmyć :(

      Usuń
  11. Wcale nie taka mała kolekcja ;) dużo Twoich lakierów sama bym chciała mieć lecz z dostępnością u mnie kiepsko :( zazdroszcze takiej fajnej "rodzinki" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wcale nie taka skromna;) jeju ale zazdroszczę lakieru z Barry M.Moje marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że są w Polsce :( szkoda, że jeszcze nie wprowadzili.

      Usuń
  13. Podobają mi się najbardziej te z ostatniego zdjęcia :). Ja za to mam chyba około 120 lakierów, a ostatnio przerzuciłam się na hybrydy, więc wszystko mi zalega, a jak nie mam hybryd to kuruje paznokcie odżywkami. I po co mi to wszystko, teraz żałuję, że moja kolekcja nie jest skromniejsza, bo żal mi, że lakiery się marnują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się z kimś :P Ja na pewno dam siostrzę, bo się wszystkie zmarnują :(

      Usuń
  14. jakie słodkie <3 ciesz sie ze nie masz pokusy kupowania kolejnych! bo ja nie wyobrażam sobie tygodnia bez nowego : c

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie też Zaczarowanaa męczy, bym pokazała swoja kolekcję lakierów. :D
    Lakier Baltic Sand mam i ja - chwalę go sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sally Hansen - Diamon Strenght - 96 - najbardziej mi się spodobał
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przesadzaj! Wcale nie jest ich tak mało :). Pierwszy raz widzę firmę Ciate.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze do niedawna i ja miałam taką kolekcję, ale przez miesiąc powiększyłam moja kolekcje dwukrotnie! - efekt uboczny zadawania się z lakieroholiczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta ile ma Sally Hansen! :O łojezu!
    A ten Ciate ma taką piękną buteleczkę, że oj oj :d
    No i powiem Ci, ze moja kolekcja lakierów nie liczy nawet połowy tego, co ty tam masz :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, chyba jednak przesadzasz z tymi brzydkimi paznokciami ;P Spora kolekcja :)! Siostra bedzie miala co zuzywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skormna? Chyba całkiem pokaźna! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna kolekcja! nr 1 i 20 mnie zaciekawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcale nie taka skromna :) Tak mnie teraz naszło, żeby wypróbować jakiś lakier Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnie 3 lakiery! <3 <3 Ja ostatnio szaleję i uzbierałam ich 80 :|, także mam oficjalnego bana na zakupy lakierowe XD Twoją ilość uważam za bardzo rozsądną i różnorodną, w zasadzie masz coś na każdą okazję :))

    OdpowiedzUsuń
  25. niezła kolekcja ;D chętnie bym kilka przygarnela ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko 22 :( ja mam aż 5 szt ! Najbardziej mi się podoba 10 piękny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, wreszcie znalazłaś u mnie coś dla siebie :P te maseczki bardzo lubiłam, więc mam nadzieję, że i z tych będę zadowolona :D
    No kominek nowy będzie, więc i woski się jakieś znajdą w sklepie :3

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoja kolekcja wcale nie jest aż taka mała:) a kilka kolorów to bym Ci zabrała:) np: Ciate - Red Hot Chilli

    OdpowiedzUsuń
  29. całkiem pokaźna kolekcja , ja mimo, że nie maluje lakierami też mam parę sztuk ale sporo sprzedałam bo nie było sensu ich trzymać

    OdpowiedzUsuń
  30. ja raz miałam robione tipsy, na wesele bo chciałam wyglądać WOW;D
    ogólnie mam swoje długie, choć nie wszystkie równe, bo często mi się łamią:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Wcale nie taka skromna :D, mam podobną ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  32. moja skromna kolekcja lakierów to jeden bezbarwny... ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. fajne masz lakiery ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  34. I mów, że nie jest ich tak wiele! :-) Masz 100000000 razy wiecej niż ja. :-) Zainspirowały mnie te z Revlona. Ja mam większość z Wibo, stwierdziłam, że są okropne. Nie umiem malować pazurków aby były dosko wiec chodzę na hybrydę do kosmetyczki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sally Hansen - Xtreme Wear - 200 Strobe Light zdecydowanie przykuł moją uwagę. Wygląda ślicznie. Ja też nie mam jakiejś ogromnej liczby lakierów, zazwyczaj nie kupuję 10 odcieniu różu skoro np mam już 3 :)

    Co do egzaminów mam nadzieję, że mój też zostanie podliczony w jakiś magiczny sposób. :]

    OdpowiedzUsuń
  36. No, no nawet nie wiem który mi się najbardziej podoba taki wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoja kolekcja wcale nie jest taka mała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. całkiem pokaźna kolekcja, ja mam 3 które dopiero kupiłam i jeden top coat tylko. sama nie jestem w stanie zapuścić paznokci jak tylko trochę urosną to obgryzam :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Dosyć dobrze rozwinięta ta "skromna" kolekcja :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna kolekcja ;-) Ja mam Diamon Strenght - ciekawy kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciate - Red Hot Chilli przepiękny!:) Ostatnio oglądałąm lakiery z Revlonu, ale wszystkie wyglądały na rozwarstwione:(

    OdpowiedzUsuń
  42. Całkiem spora ta kolekcja :) Wcale nie taka skromna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne kolory:) Przyznam, ze choć mam wiele lakierów, to i tak najczęściej wybieram czerwień i ciągle jakiś w tym kolorze dokupuję.

    OdpowiedzUsuń
  44. Rzeczywiście w porównaniu do mnie masz niewielką kolekcję :) Ale są tego plusy, bo na pewno malując paznokcie nie zastanawiasz się tyle czasu co ja który wybrać;) Wszystkie lakiery mi się podobają:) Jeden z nich nawet mam - Sally Hansen diamond :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Duża kolekcja! :>
    Najładniejszy jest pomarańczowy na pierwszym zdjęciu ;3
    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Niektóre są świetne! Kilka z nich mnie bardzo zaciekawiło, szczególnie 15- ma piękny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  47. ładne kolory :)


    ps. a u mnie? to co każdy lubi - nowości w szafie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. widzę, że nie tylko ja mam problem "uciekających" kosmetyków ;P
    fajna kolekcja, bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. naprawdę bardzo skromna hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Wcale nie jest mała ta Twoja kolekcja:) Wszystkie z Sally Hansen, Revlonu i Barry M mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  51. tez nie mogę zapuścić :(
    ja mam sporą kolekcję, a używam ciągle tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mała kolekcja, ale w sam raz ;) Twoja kolekcja to tak z 1/3 mojej ;) Nic na to nie poradzę, że uwielbiam ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Manhattan - Lotus Effect - 21G <3 ładnyyy

    OdpowiedzUsuń
  54. Imponująca kolekcja :) Kolor nr 15 wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Spodziewałam się większej ilości :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Wcale nie taka malutka ta Twoja kolekcja:) masz wszystkie jak na mój gust potrzebne kolory :) bardzo ciekawe moim zdaniem:) Maybelline Ceramic Blue - jest piekny!

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.