161. / FILMY GODNE POLECENIA - CZĘŚĆ TRZECIA - THRILLERY

57 comments


Cześć wam kochani!
Już jutro wracam do Londynu, będę mieć aparat więc powrócą recenzje, a jak na razie trzecia część filmów godnych polecenia. Lubię thrillery, najbardziej te psychologiczne, nie znoszę tych krwawych i omijam je szerokim łukiem, jakoś nie mogę po nich później spać :D

Zapraszam!

Wyspa Tajemnic



Film pewnie znany większości, ale może znajdą się osoby, które go nie widziały. Lubicie Leonarda Di Caprio? Ja bardzo, mimo, że według mnie nie jest on zbytnio urodziwy to niesamowicie stara się wczuć w swoje role i tutaj tak samo. Film opowiada historię mężczyzny, który prowadzi śledztwo dotyczące zniknięcia jednej pacjentki ze szpitala psychiatrycznego dla przestępców. Nic jednak nie jest takie jakim się wydaje... Końcówka jest fantastyczna i na pewno wielu z was zszokuje tak jak mnie.

Ocena: 9/10


Wielbicielka


Nie jest to film powalający, ale według mnie ma ciekawą fabułę i jest na prawdę wart obejrzenia. Dziewczyna o imieniu Madison jest w szkole bardzo popularna i mimo tego, że ma w szkole dużą popularność ona zainteresowana jest chłopakiem, który raczej nie czuje tego samego co ona. Ta jednak nie uznaje słowa 'nie' i robi wszystko żeby go zdobyć... Do czego się posunie? Musicie zobaczyć :)

Ocena: 7/10



Pogrzebany



Pogrzebany to film, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Cała akcja odbywa się w pudle, w którym zamknięty został Amerykanin, który pracuje w Iraku. W sumie zamknięty... raczej pogrzebany żywcem. Porywacze dają mu tylko zapalniczkę i komórkę. Czy uda mu się wydostać? Sprawdźcie sami. Mistrzowski film, totalny minimalizm, ale w ogóle nie nudzi. 

Ocena: 8/10




Inhale
Inhale jest to film bardzo szokujący, w sumie coś pomiędzy mocnym dramatem, a thrillerem. Paul mimo na pozór idealnego życia ma córeczkę, która ma chorobę płuc i potrzebuję przeszczepu. Niestety, lista oczekujących na tą samą operację jest niezwykle długa i Paul wie, że dziecko może tego nie doczekać... Paul rusza do Meksyku aby znaleźć rozwiązanie właśnie tam... Jakie? Czy uratuje życie córce?  Musicie obejrzeć! 

Ocena: 9/10


Wykolejony

 
 
Lubicie Clive'a Owena? Ja bardzo, Jennifer Aniston mniej, ale uroku nie można jej odmówić. Facet poznaję kobietę, która pomaga mu poczuć się prawdziwym mężczyzną, mimo tego, że ma on poukładane życie i tak jej ulega... Ta decyzja pakuje go w wielkie problemy, bo gangsterzy chcą wyłudzić od niego pieniądze, mówiąc, że jeśli nie zapłaci to prawda wyjdzie na jaw... Fajny film, ciekawy, mnie wciągnął.

Ocena: 7/10





Tłumaczka

Oj pamiętam jak bardzo podobał mi się ten film. Obsada aktorska to jedno, ale sama fabuła według mnie jest bardzo ciekawa. Silvia (Nicole Kidman) jest tłumaczką w ONZ. Pewnego dnia przypadkowo podsłuchuje rozmowę dotyczącą zamachu na jednego z przywodców krajów afrykańskich. Czy uda jej się pozostać niezauważona czy może wpakowała się w wielkie problemy?

Ocena: 9/10






Jak się domyślacie, tych filmów jest sporo więc na pewno będzie jeszcze wiele notek tego typu.. Nie wiem dlaczego, ale ich statystyki są dość wysokie i chyba się wam podobają... Albo google kłamie!! :D Buziaki!  :* Jutro mam wylot o 7 rano,  o 3 muszę wstać, jakie to życie jest niesprawiedliwe :P


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

57 komentarzy:

  1. Wyspa Tajemnic to film, który na długo pozostaje w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych wszystkich filmów widziałam tylko Wyspę Tajemnic, podobnie jak książka o tym samym tytule- film bardzo mnie wciągnął :) Dziwię się, że Leo jeszcze ni dostał Oscara, uważam, że to świetny aktor ;) Pokazał to chociażby w tym filie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się dziwie, że nie dostał... Może następnym razem mu się uda.

      Usuń
  3. Wyspa Tajemnic i Tłumaczka te filmy widziałam. Pogrzebany uderza w fobię wcale nie rzadką wielu ludzi... brrrrrr.....

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie zachęciłaś do wielbicielka i pogrzebany :) TY wiesz ze lubię takie wpisy więc czekam już na kolejne xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zadnego z tych filmow nie widzialam, w ogole malo filmow ogladam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych filmów nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem Wykolejonego...;)

    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za Di Caprio, dlatego z niechęcią podeszłam do "Wyspy tajemnic". Film mimo moim obawom niesamowicie mnie wciągnął, a puenta... rzeczywiście niesamowita...
    Ze swojej strony mogę polecić nieśmiertelne "Milczenie owiec" i "Ruiny" (jeden z pierwszych thrillerów, jakie widziałam).
    Muszę przyznać, że kategoria filmowa jest ciężka. Thrillery coraz częściej zamiast trzymać w napięciu, to irytują. Nie straszą, a brzydzą.
    Ostatnio bardziej odnajduję się w filmach obyczajowych, psychologicznych. Poczekam na Twoje propozycje i wtedy dorzucę coś od siebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milczenie owiec znam, ale Ruin nigdy nie widziałam. Z chęcią obejrzę :) A co do thrillerów masz rację, straznie dużo w nich krwi ostatnio, nie lubię tego.. :( Kiedyś były lepsze, zdecydowanie.

      Usuń
  9. NIE WIDZIAŁAM ŻADNEGO MUSZE ZARAZ TO NADROBIC!!!! szczęśliwej podróży:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale "wielbicielka" może być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wstyd się przyznać, ale ja tylko pierwszy film widzialam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,wykolejony" i ,,Wyspę Tajemnic" widziałam chociaż już dawno i muszę sobie przypomnieć. Ale pozostałe to koniecznie muszę zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 i 3 widziałam. Nie lubię DiCaprio, ale w Wyspie Tajemnic wywarł na mnie pozytywne wrażenie. Do tej pory zawsze widziałam w nim wyłącznie chłopaczka z Titanica... Z resztą za Danielem Radcliffe'em też nie przepadam, bo widzę tylko i wyłącznie Harrego Pottera, ale Kobieta w Czerni była całkiem całkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, Kobieta w Czerni była ok, nawet kilka razy sie przestraszyłam :P

      Usuń
  14. Też uwielbiam takie filmy, jak tylko znajdę czas to obejrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tych filmów widziałam Wyspę Tajemnic, Pogrzebanego i Tłumaczkę. Jak najbardziej polecam film Pogrzebany! Nawet po filmie przez dłuższy czas byłam zszkowana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za porcję dobrych filmów, wreszcie będę miała co oglądać w wolnych chwilach! :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyspa Tajemnic, Pogrzebany oraz Tłumaczka to filmy, które obejrzałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja widziałam tylko ten film "wykolejony".
    Natomiast pogrzebanego nie mogłabym obejrzeć, nie wytrzymałabym nerwowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobał mi się Pogrzebany, a jeśli Wyspa Tajemnic przypadła Ci do gustu, to polecam książkę - jest rewelacyjna i na prawdę lepsza od filmu (choć po jego obejrzeniu nie ma już tego elementu zaskoczenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, boję się, że będę zawiedziona, bo wiem jak się skończy :p

      Usuń
  20. no i popatrz. znowu żadnego nie widziałam, a na prawdę wiele filmów już "przeleciałam" i tych niszowych jak i tych komercyjnych :)
    zachęciłaś mnie do Tłumaczki, postaram się dziś obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać czy się podobało i może również coś mi polecisz z tych niszowych filmów?:)))

      Usuń
  21. Muszę zobaczyć Wyspę Tajemnic

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyspa Tajemnic zrobiła na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wielbicielkę z chęcią bym zobaczyla!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy ja też jestem taka z wszystkim do tyłu i znam tylko Wyspę tajemnic? ;) Biedny Leo, ostatnio gra w samych wyśmienitych filmach i co? Oscar zawsze tylko na widoku, ale nigdy w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  25. "Wyspa Tajemnic" jeszcze przede mną. Mam nadzieję, że uda mi się wreszcie go obejrzeć. Słyszałam o nim wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie ogladalam zadne z tych filmow ;o

    OdpowiedzUsuń
  27. nie oglądałam ani jednego, ale muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też takie omijam krwawe, i też nie mogę po nich zasnąć hahahhaha xd
    Ogółem nie znoszę horrorów i takich "krwawych" thrillerów xD
    Aczkolwiek filmy akcji to co innego :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyspa Tajemnic najbardziej z tych mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie widziałam żadnego z nich, ale właśnie wstukałam 'Wielbicielkę' w google i tym samym umiliłaś mi popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zwykle nie oglądam tego typu filmów, ale może obejrzę wielbicielkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z filmów, które pokazujesz nie znam Inhale i Wielbicielka, tym drugim kusisz i dodam go na swoją listę. Wyspa z Leosiem najfajniejsza chyba, cały film ogląda się z ogromnym zaciekawieniem :) Co do statystyk, nie wiem, ja tam bardzo lubię jak piszesz o firmach, jest krótko o każdym a konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znowu filmy, których nie widziałam ;)
    Wyspę Tajemnic mam w planach, ale ostatnio mnie nie nachodzi na takie filmy. W końcu na pewno obejrzę.
    A o reszcie chyba nawet nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli chodzi o filmy, trudno mi zmusić się do obejrzenia jakiegokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię filmy z dreszczykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale skutecznie mnie do nich zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawa jestem Wielbicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyspę Tajemnic muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety nic z tych filmów nie oglądałam ale ciekawi mnie ten pierwszy :D:D Pora nadrobić zaległości ale to dopiero po sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widziałam tylko tłumaczkę, a ten typ filmów jest zdecydowanie moim ulubionym ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. widzialam Pogrzebany. Nadal nie mogę uwierzyć, że spodobał mi się film, w którym akcja ogarniczona jest do minimum i wgl.. film w trumnie ;o

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaczęłam oglądać wyspę tajemnic w sylwestra ale jakoś nie udało mi się skończyć :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyspa Tajemnic !
    Najlepszy film jaki widziałam !
    Muszę obejrzeć wszystkie te filmy, bo to mój ulubiony gatunek chyba ;)
    Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedyś miałam ochotę na ten film..

    OdpowiedzUsuń
  45. Niczego nie widziałam :( Ale nie czytam nawet Twoich opisów, żeby nie zdradzać sobie treści :P Zapiszę sobie tytuły i po sesji sobie oglądnę :D

    OdpowiedzUsuń
  46. kurcze ani jednego filmu nie widziałam....

    OdpowiedzUsuń
  47. 'Wyspa tajemnic' to jeden z moich ulubieńców! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ""Pogrzebany"" - pooolllllllleeeeeeecccccccaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.