69. / GOSH - NATURAL TOUCH FOUNDATION

32 comments
Cześć dziewczyny :)

Co tam u was? U mnie dzisiaj strasznie leje, ale powiem wam, że wcale nie jest mi smutno, bo mam dość tych upałów, w mieszkaniu jest wciąż taki gorąc, że spać się nie da... :( 

Chciałabym dzisiaj zrecenzować podkład
Gosh - Natural Touch 

Zapraszam :)



Opis producenta
Wspaniały lekki podkład, który zapewni skórze równomierny i perfekcyjny wygląd. Pomaga korygować niedoskonałości skóry jednocześnie nawilżając ją i chroniąc. Formuła produktu zawiera odżywcze składniki takie jak organiczny olej ze słodkich migdałów o działaniu silnie nawilżającym, kwas hialuronowy, który ma działanie liftingujące, aminokwasy oraz witaminy A i E. Zawiera SPF UVA/Co dB 8 i jest zabarwiony mineralnymi, naturalnymi pigmentami.

Cena: od 40zł wzwyż (allegro)



Moja recenzja
Podkład kupiłam, bo był w promocji, a pamiętam że kiedyś miałam już jeden Gosh'a i fajnie się sprawował. Wzięłam kolor 32 Pearl i jestem bardzo zadowolona :)

Opakowanie według mnie jest bardzo zgrabne, wytrzymałe, po ostatniej akcji ze stłuczonym podkładem Clarins chyba wolę te w plastikowych pojemnikach :P Nie wygląda dość elegancko, ale ładne połączenie kolorów i przejrzystość zdecydowanie na plus. Wersja z pompką bardzo mnie satysfakcjonuje, bo nie znoszę tych wylewanych :)



Konstystencja jest bardzo lekka, kremowa, podkład w ogóle nie jest tłusty co dla mojej cery jest jak zbawienie. Dobrze dobrany odcień idealnie zlewa się z kolorem buzi, w ogóle nie daje efektu maski. Nakłada się na prawdę łatwo. 

Bardzo dobrze kryje, korektora muszę używać tylko na większe wypryski, te mniejsze zakrywa całkowicie. Świetnie matuje i ujednolica kolor buzi. Trzyma się na twarzy wiele godzin, nie muszę się martwić, że mi spłynie. 

Jednym słowem na prawdę dobry podkład, nie widzę żadnych większych minusów, może jedynie to, że trochę podkreśla suche skórki więc trzeba dobrze nawilżyć buzie przed nałożeniem jeśli mamy taki problem :)

(przepraszam za takie piżamowe zdjęcie i minę, ale nie umiałam zrobić lepszej ;D jak widzicie mam straszne worki pod oczami, cierpię na bezsenność i rzadko śpię)


Czy kupię ponownie? Tak

Miałyście? :) 

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale używałam bazy pod makijaż Gosha uważam, że jest całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
  2. pij melisę. ja też mam częste kłopoty ze snem.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście dzisiaj świeci słonko, ale jest trochę chłodno.

    Co do podkładu to fajnie się prezentuje, jednak ja jestem bardzo wymagająca i dla mnie taki mega dobry podkład powinien pokrywać wszystko - te małe i duże niedoskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach ja rano wyglądam też na niewsypaną, mam straszne ,sińce :/ po prostu nie pamiętam kiedy ostatni raz dobrze spałam ( czyli kilka godz bez przerw) ja bez korektor pod oczy w domu nie wychodzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz samo opakowanie bardzo mi się podoba! Ale trochę się obawiam, czy przykryłby u mnie to co jest do zakrycia :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Natural touch foundation surely looks natural...
    Dont forget to enter my giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/08/my-bday-ahai-shopping-giveaway.html
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama muszę znaleźć dla siebie jakiś podkład, bo już mnie denerwują te drogeryjne BB :D którymi na początku się tak cieszyłam, ten podkład prezentuje się fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisana recenzja :)
    Wprawdzie nie kupię, bo w sumie podkładów nie używam. Nie mam zbyt ładnej cery (ten Twój dość dobrze kryje i byc może byłby odpowiedni i dla mnie), ale nie chce mi się nigdy malować, więc albo kończy się na smarowidle typu 3w1 albo na lekkim kremie + pudrze antybakeryjnym w jednym firmy Under Twenty :)
    Worki pod oczami to też moja zmora :(

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie się prezentuje ten podkład ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. nie zapycha w ogóle!!! :) jest na prawdę bardzo lekki, a dobrze kryje.

      Usuń
  12. Miałam tusz do rzęs z Gosha - był rewelacyjny. Testowałam też próbki podkładu, niestety nie wiem czy był to akurat ten konkretny, ale też był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej bardzo fajny podkład może się skuszę dzięki za recenzje :) pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego podkladu, ale przekonuje sie wlasnie do tej marki, bo mam fantastyczne sypkie cienie, wlasnie z Gosha :)
    Uwielbiam takie lekkie podklady!

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś nominowana do Liebester Blog
    po szczegóły zapraszam na bloga
    http://gosiamysz.blogspot.com/
    gosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się zapowiada ten podkład, ja ostatnio dostałam próbkę Lancome i w życiu nie miałam większej cudowności na twarzy , nie wiedziałam że podkład w ogóle może taki być! Ale potem zobaczyłam cenę ponad 100 zł i stwierdziłam że poprzestanę na próbkach..
    Oj niezłe masz te worki Moni :( wiem dobrze co to znaczy bezsennośc, a wszystko dlatego, że za dużo się myśli.
    Spróbuj zaczytać się do snu w jakieś książce mi pomagało :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra jakaś, rozumiem, że nie chcesz brać leków, też bym się bała, zwłaszcza, że mam lekkie skłonności do uzależnień. A jak chodziłaś na siłownię to mogłaś spać? Bo wiesz, może musisz się wymęczyć fizycznie czy coś.

      Usuń
    2. Wiesz z jednej strony to dobrze, przynajmniej nie uzależnisz się od alkoholu :D Zawsze to coś.
      Ja pracowałam w kasynie własnie też na same nocki i teraz też tak mam, że cięzko mi zasnąć, ale jak się zmęczę to spokojnie koło północy/ pierwszej już umiem zasnąć. No nic.. Monie trzymaj się, ja idę towarzyszyć swojemu S. popijając gin z tonikiem :) Buziaki :*

      Usuń
  17. Podkład z opisu wydaje się być bardzo fajny, jednak mam bardzo suchą skórę i obawiałabym się, że mi ją przesuszy.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam nic tej marki, ale kusi mnie tusz do rzęs, mimo że mam ich milion pięcset :P

    OdpowiedzUsuń
  19. ooooo, to ten co mi go pokazywałaś i był za ciemny :"DDDD ale na Tobie wygląda super i fajnie kryje ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię podkłady z lekką konsystencją:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam nic z tej marki, ale Twoja cera wygląda super po nałożeniu produktu, efekt jest naturalny ale widoczny, podoba mi się:) ps. może i masz worki, ale za to jakie masz świetne duże oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też mam często worki pod oczami :/

    OdpowiedzUsuń
  23. też cierpię ostatnio na bezsenność ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam go, ładnie kryje :) myślałam, że więcej kosztuje :o teraz wiem, że muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.