260. / Sleek - Blush - Sahara

53 comments
Cześć wam :)

   Chciałabym się pochwalić! :D Otrzymałam wyniki ze studiów i pierwszy rok zdany :) 62%  czyli jestem w drugim najwyższym przedziale, 8% mi zabrakło do wyższego, no ale trudno :D I tak jestem z siebie bardzo dumna! Będę psychologiem, wiem, że będę :D !

   Nie wiem czy pamiętacie, ale bardzo dawno temu pojawiła się tutaj recenzja blushera od Sleeka w kolorze Rose Gold, dzisiaj przyszedł czas na kolejny :)

Sleek - Blusher - Sahara


Opis producenta
Wysokiej jakości róż w estetycznym opakowaniu. Róż długo utrzymuje się na policzkach, doskonale rozjaśnia i rozświetla twarz. Idealny do makijażu codziennego jak i wieczorowego. (wizaż)


Cena: ok. 30zł

Opakowanie - trochę ciężko się otwiera, musiałam nabrać wprawy :-p W środku ma lusterko, brak pędzelka co dla mnie jest plusem bo nienawidzę tych, które dodają do różów. 

Kolor - brązik, bardzo mi się podobał w opakowaniu, na skórze także mi się podoba, zdecydowanie dobrze się w takich czuję. Jest matowy, nie ma żadnych drobinek.


Poprzednik Rose Gold bardzo mi się spodobał, ale po czasie uznałam , że taki kolor raczej średnio mi pasuje i ciesze się, ze niedługo go zdenkuje. Na brąz skusiłam się dlatego, bo oczekiwałam kolejnego dobrego blushera, niestety, jest gorszy.

Ciężko się nakłada na pędzel, jest bardzo zbity, z jednej strony to dobrze, bo nie przesadzimy z jego ilością, ale z drugiej strony wbijanie pędzla w róż też nie jest fajne :D 

Na twarzy wygląda dziwnie, ciężko go równo rozprowadzić żeby jakoś wyglądał, robi takie nieestetyczne plamy. Z jego trwałością jest średnio, na pewno nie utrzymuje się cały dzien i do tego brzydko się ściera.


Podsumowując to nie jestem zadowolona. Ma bardzo ładny kolor, ale nic poza tym. Ciężko się go nakłada, nie jest trwały i nie daje fajnego efektu na twarzy. Szkoda.

Ocena: 2+/6

Miałyście ten róż? W tym kolorze bądź innym? :) Jako ciekawostkę dodam, ze moje czarnoskóre koleżanki bardzo lubią ten blusher więc może ja nie jestem zadowolona, bo po prostu bladzioch ze mnie? :D

Buziaki :*

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

53 komentarze:

  1. Ładny kolor! Szkoda, że nic więcej..

    OdpowiedzUsuń
  2. Różu nie miałam. Ze Sleeka posiadam tylko paletkę cieni au naturel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!
    A co do kosmetyku to...uuu kolor niezbyt. Dla mnie zdecydowanie za intensywny i za ciepły :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, jak dla mnie też za ciemny. Szczerze mówiąc jeszcze żadnego produktu nie mam z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentuje! Na pewno na buzi wygląda jeszcze lepiej !! :))
    Kochana mogę wiedzieć po jakim czasie przyszła ci paczuszka od Born Pretty store? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. 2 tyg.
      a co do różu to napisałam że nie wygląda dobrze na buzi więc sądzę, że nawet nie przeczytałaś :)

      Usuń
  6. nigdy się nie spotkałam z tym różem, ale widzę, że kiepściutko z nim :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj, no szkoda :( Prezentuje się naprawdę fajnie... Ale ładny kolor, to zdecydowanie za mało :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałam mieć jakąś paletkę sleek, ale w sumie po co mnie skoro się prawie nie maluję jeśli chodzi o cienie;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, może zaczniesz:) Ja mam dwie i polecam, fajne są :)

      Usuń
  9. Kolor jest ładny, szkoda, że ten róż nie reprezentuje sobą więcej ;) gratuluję ukończenia 1 roku studiów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam rózy, ale kolor jakiś ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie kolory róży, szkoda,że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mnie zadziwia jakim cudem kosmetyki tej samej firmy, z tej samej linii produktów różniące się jedynie odcieniem mają kompletnie inne właściwości. Jednak złota różyczka bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem, ale niestety czesto mi się to zdarza :(

      Usuń
  13. Kolor jest całkiem fajny,szkoda,że właściwości pudru już nie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor chyba nie nadawałby się do mojej bladej cery, nie czułabym się w nim dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyników:) życzę spełnienia celu

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam, podoba i się kolor no ale sądziłam, ze od kosmetyków Sleeka można spodziewać się czegoś więcej ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że tak dobrze Ci poszło na studiach :) Pierwszy rok za Tobą to teraz będzie z górki :) Co do różu, to widzę, że nie warto się nim bardziej interesować skoro taki kiepski:/

    OdpowiedzUsuń
  18. no to brawo,przyszła Pani psycholog :D
    nie miałam tego różu,i chyba sobię go nie zakupię jakby co skoro nie jest oceniany przez Ciebie wysoko ;) a za taką cenę powinno być lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie nie mój kolor i za ciemny. Mam różowy ze Sleeka i jest ok ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ze sleeka mam Antique i jest cudny, ten też ma ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! :)
    Szkoda,że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę, że kolejny kosmetyk Sleeka marnej jakości... już zdążyłam się przejechać na podkładzie który również robił okropne plamy i ciemniał... i na eyelinerze w żelu ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor fany, ale też bym się bała, że mi narobi nieestetycznych plam. Tak poza tym to wkurza mnie w Sleekach to że tych opakowań nie da się domyć i wiecznie są uwalone :]
    Gratuluję świetnego wyniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze myślałam że jak sleek to już takie wooow świetne kosmetyki :D No bo każdy chce je mieć (oprócz mnie w sumie :P) a tu proszę..
    I gratuluje kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. nie lubię, gdy tego typu kosmetyki są nietrwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wyników :) Kolor chyba dla mnie trochę przy ciemny:\

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wyników! :*
    Tego różu nie zna. Szkoda, że nie jesteś zadowolona :(.

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, że taki średniak, ale dobrze o nim wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A się napaliłam na niego jak szczerbaty na suchary... :D a tu taki zonk jak przeczytałam opis...

    OdpowiedzUsuń
  30. I so want to try this out but sleek is not avaliable in india
    I am inviting you to enter my 50 euro Divissima giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/06/swimwear-giveaway.html
    Keep in touch
    www.beibgbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Na moją cerę to raczej bronzer by był niż róż ;) Ale i tak po sleeku spodziewałabym się czegoś lepszego po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie niestety totalnie ten kolor by się nie sprawdził,szkoda,że ciężko się go nakłada.Myślałam,że z tej firmy nie zdarzają się im takie 'kosmetyczne wtopy'.

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że nie jesteś zadowolona..:/

    OdpowiedzUsuń
  34. Plamy rzeczywiście nieestetyczne...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny kolor, szkoda, że taka lipa jednak :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojjj, spodziewałabym się po nim czegoś lepszego, a tu niestety klapa :( Choć kolor ładny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne wyniki, gratulacje! Pewnie, że będziesz psychologiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też jestem strasznie blada, nawet nie używam bronzera tylko delikatny róż.

    OdpowiedzUsuń
  39. szkoda, że się nie spisał bo kolorek ma na prawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie stosuję różów. Mam swoje rumieńce takie, że hej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję, najtrudniejszy rok za Tobą :) Dobrze jest mieć studia już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że Ci nie odpowiada, bo kolor wydaje się fajny Czasami tak bywa, że kupujemy coś dla odmiany i tęsknimy za starym, sprawdzonym produktem. Gratuluję zdania egzaminów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, wielkie gratulacje ::*)! Bedziesz, oj bedziesz psychologiem ;D
    Produktu nie mialam, ale jesli sredniak, to nie bedzie mnie przynajmniej kusil ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dawno temu siedziałam i dumałam nad tym, które kolory kupić aż w końcu nie skusiłam się na żaden, bo za dużo się zastanawiałam:D Ale Rose Gold był moim faworytem i jeden taki, który już jest wycofany :(( Myślę, że na ten Rose Gold w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, fajny był, ale obecnie kolor mi się po prostu znudził :P

      Usuń
  45. po Twojej recenzji chyba sobie go odpuszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana, gratuluje zdania!:) Ja dziś ogarnęłam ostatni egzamin i koniec szkoły! Jutro po odbiór świadectwa a w sierpniu wyniki - chociaż nie przejmuję się za bardzo:) Od października planuję studia, ale zobaczymy co się z tego pomysłu wykula:) Róż jak dla mnie troszkę zbyt pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.