259. / SkinFood - Peach Sake Pore Pact

61 comments
Cześć wam :*

Dziękuję wam za komentarze w poprzedniej notce, aż mi się miło zrobiło :) Na początku jednak trochę ponarzekam i powiem wam, że moja twarz już sama nie wie czego chce. Ostatnio z mieszanej zmieniła się w strasznie tłustą, wciąż bardzo wrażliwą. I przechodzę męczarnie w walce z rozszerzonymi porami, wypryskami i zaskórnikami. Szczególnie teraz gdy jestem poza domem i nie mam większości swoich kosmetyków :(

No ale przejdę do rzeczy i pokażę wam pact/puder od SkinFood, który kupiłam już jakiś czas temu.

SkinFood - Peach Sake Pore Pact


Opis producenta
Puder prasowany do twarzy z ekstraktami z brzoskwini i ryżowej sake. Puder matuje i absorbuje nadmiar sebum przez wiele godzin. Pokrywa pory i wygładza powierzchnię skóry. Idealnie wykańcza i poprawia makijaż w ciągu dnia.
(pinkmelon.pl)


Cena: ok. 35zł na eBay

Opakowanie to wygodny kompakt z lusterkiem w środku. Wygląda na prawdę solidnie. Była taka gąbeczka, ale oczywiście zgubiłam :-p

 Nakładam ten puder najpierw po kremie, mocno dociskam pędzlem, a później baza, podkład i znowu ten puder. Pory wyglądają trochę lepiej, nie rzucają się tak w oczy. Nie ma on prawie żadnego koloru, jedynie dla bardzo ciemnych cer mógłby się nie sprawdzić.


Gdy nakładam go po kremie od razu widzę, że zmniejsza pory, na prawdę nie są aż tak widoczne! Rewelacja! Niestety, ciężko na niego nałożyć podkład, trzeba się trochę pomęczyć żeby równo go rozprowadzić, bo twarz jest taka 'sucha', ale ten pact nie wysusza, po prostu po aplikacji od razu pozbywa się efektu świecenia i twarz jest bardzo matowa.

Nakładam go również na podkład aby utrwalić makijaż i w ciągu dnia robię nim małe poprawki - na prawdę rewelacja, tylko go nałozę i od razu mogę cieszyć się matem :)


Podsumowując to puder idealny dla osób, które mają problemy ze świeceniem się. Ogranicza wydzielanie sebum, przedłuża trwałość makijażu i jest super do poprawek :)

Ocena: 6/6

Znacie ten puder? Jak radzicie sobie ze świeceniem podczas upałów? :)

Buziaki :*
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

61 komentarzy:

  1. Fajny sposób na widoczne pory ;) Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim przyjacielem podczas upałów jest przede wszystkim brak makijażu a jak już znajdzie się coś na mojej twarzy to utrwalam go pudrem bambusowym z BU i wtedy mogę być pewna,że nie będę się tak świecić w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety muszę sie malować, bo mam spory problem z zaskórnikami i wypryskami, ale nigdy nie nakładam makijażu gdy idę na zakupy albo na siłownię, głownie do pracy i na wyjścia ze znajomymi :)

      Usuń
  3. Ja mam holika holika puder transparentny z SPF30++ .. i na prawdę go uwielbiam i świetnie chroni przed słoćem, dlatego też lubię koreanskie cuda... ale jednak SPF się przydaje w lecie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Holikę Holikę, zaraz poszukam tego pudru :D

      Usuń
  4. Nie miałam akurat tego produktu, ale mam korektor ze skonfooda i to jedyny korektor ktory jest świetny jak narazie ! To tez musze czyli kupic : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, ciekawe jaki to korektor?? Chętnie bym sobie kupiła :)

      Usuń
  5. Ja nie mogę sobie poradzić ze świeceniem, więc niestety nic nie doradzę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam produktu, ale z tego co piszesz - godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale brzmi świetnie.

    *piękny szablon

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie jak to zwykle w azjatyckich kosmetykach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przez moją cerę też ostatnio przechodzę męki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę musiała się za nim rozejrzeć jak mój się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy ten puder, nigdy wcześniej go nie widziałam :) Choć nie używam takich pudrów, to teraz byłabym skłonna go kupić, tylko nie wiem czy u nas można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na allegro, ale niestety trochę droższy niż na eBay. Ja koreańskie kosmetyki zawsze kupuję na eBay, najtaniej :)

      Usuń
    2. a po ile takie coś hula? :)

      Usuń
    3. ok. 30zł na ebayu (niecałe 6 funtów), a na allegro 45zł z wysyłką :)

      Usuń
    4. no to faktycznie jest różnica. Zastanowię się nad nim :)

      Usuń
  12. Bardzo fajna recenzja, przyznam, że nie słyszałam o tym produkcie ;) Muszę znaleźć jakiś puder na lato, może padnie na ten kosmetyk ;) Pozdrawiam !
    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam go w ogóle. Jestem ciekawa jak by się u mnie sprawdził. :).
    Dziękuję :*. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że już mam wolne ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. o czyli coś dla mnie ;) ja często sięgam po bibułki matujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam go i miałam ochotę ale ostatecznie zrezygnowałam ;) bardzo lubię kosmetyki Skinfood :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę że i u mnie by się sprawdził ;) I muszę Twój sposób też koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pory znikają? chce cały karton tego pudru!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam, ale z pewnością produkt warty uwagi i wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja skóra świeci się non stop, nawet puder nie pomaga na zbyt długo, muszę sięgnąć po inny...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam niestety, ale ogólnie jakiegoś większego problemu ze świeceniem nie mam. Jak już coś używam bibułek matujących:)

    OdpowiedzUsuń
  22. idealny dla osób z świecącą się twarzą? w takim razie jest stworzony dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie jakoś żaden puder całkowicie nie zadowala :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja ostatnio obiecałam wierność tylko pudrom ryżowym bo do tej pory te jako jedyne mnie nie zawiodły. Muszę Ci te powiedzieć, że nie mam ostatnio prawie wcale czasu na blodża i wchodzę tylko dodać notkę albo na pół godziny bo całe dnie zakuwam niczym najlepszy kujon do egzaminów. Aleeee widziałam Twoją notkę z wyjazdu i zdjęcia mega, tylko pozazdrościć.
    Ps. Ja też bym się cieszyła ze świecącego łóżkaaaaaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też długo nie było... Niech Ci dobrze pójdą te wszystkie egzaminy :) :* A te światełka w łóżku to normalnie tragedia hahaha one zmieniały kolor co sekundę :D Migrenowe światła :P

      Usuń
  25. a wiesz dostałam i nie mam pojęcia skąd są;D słodko jednak wyglądają i ślicznie pachną;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znalam go wczesniej, ale mysle, ze moglby mi podpasowac :) Rowniez mam problem ze swieceniem sie w ciagu dnia ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czyli wychodzi na to, że to ideał dla mnie :) Będę musiała wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapamiętam sobie, przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie się prezentuję i w dodatku jest jasny, co dla mnie jest wielkim plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. puder nie do mojej wysuszone cery;) fajnie, że Tobie służy...
    Monnie super fotki, w plenerze:)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcę go mocno mocno!: D
    ale wytłumacz mi po co na niego nakładać podkład? chyba ze źle przeczytałam (jak zawssze xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo on nie daje krycia, jedynie jest taką 'bazą', wchodzi w pory i twarz się nie świeci. :P

      Usuń
  32. nie znam, ale jeśli zapobiega świeceniu się... kurczę,nie mam konta i nie znam się na ebayu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łatwo się obsłużyć, wystarczy mieć PayPala,a później już z górki :)

      Usuń
  33. uwierzysz, że mam ponad 20 lat i zaczęła mi się przetłuszczać cera???całe życie miałam suchą jak pieprz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi ostatnio zmieniła się z mieszanej na tłustą :(

      Usuń
  34. wiesz, że też myślę nad tym pudrem tylko obie się zastanawiałyśmy czy dla mnei nie będzie za ciemny lol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod kremem bb nie będzie go w ogóle widać :P

      Usuń
  35. Ooo świetny produkt ! Chociaż kolor zdecydowanie dla mnie za jasny:c
    Obserwuję i mam nadzieje że wpadniesz do mnie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Mimo, że mam suchą skórę to baaardzo mnie zainteresował :)) Już kiedyś mi wpadł w oko na allegro- ale jego cena była sporo wyższa :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsze słyszę o nakładaniu pudru przed podkładem. Napewno ciężko Ci się to rozsmarowuje, no ale pewnie robisz to dlatego, bo cera płata ci figle. Nie miałam produktów Skin Food, ale myślę, że to kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się nakłada ale warto, bo się nie świecę przez prawie cały dzień :)

      Usuń
  38. jak polecasz to może się skuszę, bo szukam jakiegoś pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Same juz opakowanie zachęca i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę świetny produkt w znośnej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. nie znam, ale to coś dla mnie skoro matuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam cerę suchą, ale po nałożeniu makijażu po paru godzinach świeci mi się czoło. Ogólnie mi to nie przeszkadza, ale taki puder w trakcie trwającej imprezy jest jak znalazł. :) Szkoda, że jest dostępny tylko na ebay, bo nie mam możliwości robienia tam zakupów. Muszę koniecznie zrobić sobie kartę debetową. :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tego produktu, ale obawiam się, że na mojej suchej skórze mógłby się nie sprawdzić.
    Tej marki mam krem BB i bardzo go lubię, pomimo dość ziemistego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  44. Oooo, to zdecydowanie coś dla mnie! Jak tylko się przeprowadzę ( to już za tydzień) to od razu sobie go zamowię na ebayu :))

    OdpowiedzUsuń
  45. zaciekawilas mnie tym pudrem :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.