128. / FILMY GODNE POLECENIA - CZĘŚĆ PIERWSZA - KOMEDIE

65 comments
Cześć wam :)

Po małej konsultacji na FB uznałam, że fajnie byłoby zrobić serię notek na temat filmów, które mi się spodobały i, które według mnie są warte oglądnięcia. Jest ich jednak tak wiele, że uznałam, że podziele je na kategorie dlatego dzisiaj mam zamiar opisać komedie, które utkwiły mi w pamięci najbardziej. Nie znajdziecie tutaj filmów typu American Pie albo Straszny Film, bo każdy je zna, przybliżę wam tytuły, które mogą być wam znane, ale nie są tak popularne jak wyżej wymienione komedie.

Zapraszam do lektury.

Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi
(How to lose friends and alienate people)

Jest to zdecydowanie jedna z najlepszych komedii jakie w życiu widziałam. Mistrzowska rola Simona Pegg (Sidney Young), którego bardzo cenię jako aktora. Wciela się on w podrzędnego dziennikarza, który bardzo gardzi całym gwiazdorskim światem, ale jednocześnie sam do niego lgnie. Po nieudanym wtargnięciu na jedną z prestiżowych imprez zostaje zauważony przez właściela jednego z najbardziej prestiżowych amerykańskich magazynów, który oferuje mu posadę w swojej redakcji. Aby zrobić karierę Sidney musi porzucić dawne zwyczaje, zmienić swoje nastawienie i nabyć trochę ogłady. Czy to zrobi? Jak potoczą się jego losy?
Musicie przekonać się sami.
Film jest pełen na prawdę śmiesznych dialogów, dużo ironicznego humoru, ja się pośmiałam.
Ocena: 10/10


Było sobie kłamstwo
(The invention of lying)

Oglądając ten film musicie mieć dużą wyobraźnie, bo jak inaczej można uwierzyć w to, że wszyscy ludzie nagle zaczynają mówić prawdę? :)
Mark jest prawdziwym, życiowym nieudacznikiem - nie idzie mu w pracy, nie może znaleźć sobie dziewczyny, nie należy również do najprzystojniejszych. Na ratunek przychodzi mu... kłamstwo. Staje się on wynalazcą kłamstwa, które przynosi mu sławę i bogactwo. Czy Mark będzie jednak szczęśliwy?

Według mnie jest to komedia/dramat, bardzo interesująca, śmiać mi się chciało jak słyszałam te wszystkie szczere teksty, na przykład od kobiet, z którymi umawia się na randkę, a które wyraźnie nie są nim zainteresowana.
Lekki filmik. :)
Ocena: 8/10


Cyrus


John (John C. Reilly - uwielbiam tego aktora!) wciela się w postać rozwodnika, który wreszcie natrafia na kobietę, która go uszczęśliwia. Jest jednak jeden "mały" problem- ma ona syna, który nie do końca akceptuje obecność innego mężczyzny w życiu jego matki.
 Obraz typowego maminsynka, który nie cofnie się przed niczym aby zniszczyć ten związek. Trochę śmiechu, dziwnych sytuacji, a przede wszystkim wciagająca fabuła. Mnie zauroczył, na swój sposób :)

Ocena: 9/10

Bez smyczy
(Hall Pass)


Tą komedię oglądałam z rodzicami i powiem wam, że ubaw mieliśmy niezły :) Jest to opowieść o żonatych mężczyznach, których małżeństwa trochę popadły w rutynę. Żony postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i dały swoim małżonkom przepustkę do robienia tego co chcą przez cały tydzień. Na początku panowie są wniebowzięci, ale jak wiecie medal zawsze ma dwie strony.
W tym filmie znajdziecie dużo humoru, trochę męskiego, a także troszkę romantyzmu i ogólnie dużo ciekawych wydarzeń.
Mi się podobał.
Ocena: 8/10


Przyjęty
(Accepted)

W moim zestawieniu nie mogło zabraknąć komedi bardzo "młodzieżowej :) Wybrałam Accepted, bo jest śmieszna, a zarazem daje trochę do myślenia. Główni bohaterowie niestety nie zostali przyjęci na żadną z uczelni, a rodzice nigdy w życiu by im tego nie wybaczyli. Co robią? Otwierają własną szkołe, która staje się miejscem do którego zjeżdżają się wszyscy, którzy nie zostali nigdzie przyjęci. Jak to się skończy?  :) Pewnie się domyślacie - dużo śmiechu, zabawnych sytuacji, durnych dialogów. Bardzo prosty, ale na prawdę pozytywny humor.
Ocena: 8/10



Czy znacie któryś z tych filmów? :) Macie zamiar jakiś obejrzeć?

Buziaki :*:*

P.S.
Moje rozdanie kończy się 4 grudnia o północy :) Wciąż zapraszam więc do brania udziału :*
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

65 komentarzy:

  1. Nie widziałam żadnego, ale chętnie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladalam Accepted, swietny film :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zainteresował mnie film ,,Było sobie kłamstwo" :) Większość mam ochotę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno oglądałam ostatni, pierwszy też mi się kojarzy, ale zawsze można obejrzeć jeszcze raz :) pozostałe też z chęcią zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez smyczy oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Market Seller, jest na YouTube jak bedziesz mieć wolną chwilę to obejrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego, ale chętnie oglądam komedie, więc pewnie kiedyś któryś zobaczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie widziałam żadnej dobrej komedii, muszę to nadrobić choćby jedną pozycją z powyższych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, żadnego nie oglądałam. Ale mam zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam tylko ostatni ale srednio go pamietam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam żadnego filmu wymienionego przez Ciebie i bardzo dobrze - mam już gdzie zerknąć gdy znowu nie będę miała co oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę obejrzeć - jak stracić przyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja zawsze się zastanawiam co obejrzeć, bo wiem, że obejrzałam już wszystko, a ty tutaj TAKĄ LISTĘ zapodałaś, że nie widziała ANI JEDNEGO! :D ale zapowiadają się na fajne, więc sobie obejrzę, jak tylko znajdę czas :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie widziałam żadnego z tych filmów, o ostatnim słyszałam tylko ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziwnym trafem żadnego nie oglądałam, a opisy mają ciekawe:D Koniecznie muszę je obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj nie widziałam jeszcze żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam film "bez smyczy", fajna komedia:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oglądałam z tego zestawienia tylko dwie, czyli Przyjęty i Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi. Pozostałe będę musiała nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wstyd sie przyznac ale zadnego z tych filmow nie widzialam ;( Musze to nadrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam wszystkie ale najbardziej podobał mi się Bez smyczy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. "Bez smyczy" - bardzo dobry film! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie mam takie samo podejście do słabo ocenianych filmów. I o dziwo, często zdarza się, że film naprawdę mi się podoba. I nie wiem czy po prostu widzę w nim coś głębszego, czy mam tak zły gust:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam żadnego, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do rozejrzenia się za wszystkimi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aj, nie znam żadnego, ale nadrobię zaległości w weekend :P Dzięki za podpowiedź, co warto obejrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi oglądałam daaaawno temu i pamiętam, że to była taka "inna" niespotykana komedia i bardzo mi się podobała. Zachęciłaś mnie bardzo do Accepted, w sam raz jak zostanę sama ze sobą w jakiś nudny wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Żadnego nie widziałam ale dzięki Twojemu postowi już wiem jak zaplanuje sobie i mężusiowi sobotni wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znam żadnego z tych filmów, ale mam ochotę obejrzeć Cyrus i Było sobie kłamstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam o żadnym:) Ale chętnie obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie widziałam żadnego,ale strasznie lubię:
    -listy do M.
    -Bokser
    -Och Karol
    ogólnie polskie filmy:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tych filmów. Nie przepadam za komediami.

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam tylko 1, ale masz rację ja też go oceniam 10/10 :D :)
    Uwielbiam komedie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie widziałam tych filmów..ale zapiszę sobie tytuły i w wolnym czasie pooglądam :)
    Dlaczego masz niską samoocenę? Masz piękne oczy! Usta, włosy! jesteś bardzo śliczna i na pewno nie jedna dziewczyna zazdrości Ci urody:) Na pewno masz wiele cech, dzięki którym jesteś wyjątkowa:) Uwierz w siebie, głowa do góry :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Żadnego nie oglądałam ,ale właśnie szukam jakiś fajnych :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Ani jednego nie oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj nie widziałam żadnego ! ;(


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jeszcze ,żadnego z tych filmów nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę koniecznie kiedyś zobaczyć ten pierwszy film ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. kurcze, z chęcią bym pooglądała, ale jakoś zawsze brak chęci na to, aby siąść wygodnie i włączyc film ;p

    OdpowiedzUsuń
  39. "Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi" kojarzę, ale nie oglądałam.
    Ogólnie rzecz biorąc nie przepadam za komediami, więc ciężko mi dogodzić.

    P.S. przecierasz mi szlak, bo właśnie chciałam zacząć coś a propos filmów i serialów i byłam ciekawa jak to będzie. Teraz mogę podejrzeć efekty u Ciebie i nie bać się zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie oglądałam tych filmów, ale przynajmniej juz wiem co będe robić przez weekend ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatni film oglądałam i bardzo mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem jak to możliwe ale nie widziałam żadnego. Chyba skuszę se na ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi - dla mnie film porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie widziałam jeszcze żadnego, ale postaram się nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwszy muszę zobaczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Oglądałam komedię "Bez smyczy" ubawiła mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Zadnego nie widziałam ale na pewno obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  48. to bez smyczy chyba widziałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie widziałam żadnego;) Ja raczej oglądam jakieś thrillery ciągle, a potem się boję w nocy czasem;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Niestety nie widziałam żadnego z tych filmów, ale chyba skuszę się na "Przyjętego" :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przyjęty, kiedyś oglądałam, nawet fajny - zapewne śmieszny :)
    Inne zamierzam oglądać. Z mojej strony polecam film "Skradziona tożsamość" ubaw po pachy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oglądałam "Bez smyczy" nawet mi się podobał :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny i pomocny post;) W najbliższym czasie zabieram się za pierwsze dwie pozycje z Twojej listy;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Żadnego z tych filmów nie znam, ale już wszystkie sobie dodałam do obejrzenia na filmwebie :D Zbieg okoliczności, że wczoraj w Empiku trzymałam w ręku film Cyrus? :D

    OdpowiedzUsuń
  55. muszę obejrzeć koniecznie, bo akurat żadnego nie miałam przyjemności obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  56. woow nie wiem jak to zrobiłam ale żadnego z nich nie oglądałam ! pewnie w najbliższym czasie obejrze wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Słyszałam o tych filmach, ale żadnego nie wdziałam. :) Komedie - dobra rzecz. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie oglądałam żadnego z nich, pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  59. A jednak widziałam ten wpis :)
    hmm wolę jednak dramaty niż komedie chyba - ale być może na któryś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Muszę obejrzeć Jak stracić przyjaciół , wiele osób poleca ten film a jeszcze go nie widziałam /

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.