122. / LACTACYD FEMINA - ACTI FRESH - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ

62 comments
Hej :)

Ale zimne dni, aż się z domu nie chce wychodzić. Jedynie na co mam chęć to film (The Killing oglądam i oglądam i niech się nie kończy ten serial :P), jakiś miły wosk i lampka wina :)
Jednak nie ma tak dobrze i trzeba się ruszać do pracy, szkoły no i do znajomych :)

Dzisiaj napiszę trochę o żelu do higieny intymnej, 
LACTACYD FEMINA - ACTI FRESH



i możecie zobaczyć moje pierwsze próby ze zmianą tła na zdjęciach, wiem, że wygląda to komicznie, ale praktyka czyni mistrza :P

Opis producenta
Żel do higieny intymnej specjalnie stworzony tak aby zapewnić długotrwałe uczucie świeżości przy jednoczesnej delikatnej pielęgnacji okolic intymnych.
Formuła Lactacyd Femina Acti-Fresh oparta jest na naturalnych składnikach antybakteryjnych. Dzięki temu zapewnia ochronę przeciwko rozwojowi bakterii powodujących nieprzyjemny zapach, a Ty czujesz się świeżo przez cały dzień. Zawiera kwas mlekowy.





Skład
Skład: Aqua, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium Laureth Solfosuccinate, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Triethyl Citrate, Copper Usnate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, Ethoxydiglycol, Propylene Glycol, Glyceryl Laurate, Lactic Acid, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, C.I. 42051, C.I. 19140. (09.11.2010)
Cena: ok. 15zł



Moja recenzja
Opakowanie - zdecydowanie wolę te z pompką, ale trudno, nie można mieć wszystkiego; dobrze się otwiera, nie przelewa się, bardzo szczelne zamknięcie, widać dokładnie ile płynu nam zostało;



Konsystencja - żelowa, trochę rzadka, nie pieni się; 
Zapach - świeży, delikatny, mi się podoba, nie wyczuwam w nim żadnej drażniącej chemii;
Działanie  - zamówiłam, bo każdy chwali, czy ja pochwalę też? 
oj tak! Płyn mimo tego, że się nie pieni całkiem ok się rozprowadza, ja uważam, że jest średnio wydajny, w porównaniu z innymi, które miałam. 



Żel odświeża na bardzo długo, chyba nigdy nie miałam kosmetyku tego typu o tak mocnym działaniu.  Nie uczula, nie podrażnia. Według mnie jest bardzo przyjazny dla skóry, ale wykonuje swoje zadanie perfekcyjnie.
Można go spokojnie używać codziennie, nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez niego :)

Podsumowując jest to najlepszy żel do higieny intymnej jaki kiedykolwiek miałam, nie sądzę, że zamienię go na inny :)



Ocena: 5/5

Miałyście? Również polecacie? :)

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

62 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. zdziwiłabym sie gdybys używał :D

      Usuń
    2. hehehehe ja tam się w tym świecie już niczemu nie dziwie ;p

      Usuń
    3. Padłam xD Ale płynu nie używałam :)

      Usuń
  2. dobrze wiedzieć. Ja mam inny Lactacyd, z pompką i nie żel tylko emulsję. A to teraz będę wiedziała co wziąć jak mi się skończy ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Joko lubi wieczorami winko. Trochę bardzo. Taaaak. No a co do płynu to nie znam, aczkolwiek nie jestem w stanie nic innego napisać niż śmiać się teraz z komentarza Matekmateo i Twojej odpowiedźi :D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż :D a może mężczyźni też uzywają?! sama nie wiem :P

      Usuń
  4. świetna zmiana tła :)! jak zrobiłas? program jakiś ?

    Produkt ten nie jest mi jeszcze znany;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne zdanie o nim ponieważ też go obecnie używam, ale więcej w moim poście za jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam, ale pewnie wypróbuję jak skończy mi się ten, który mam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I don't think we have it on my country. :(
    I am inviting you to join my $30 certificate giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/11/dressale-30-certificate-giveaway.html?m=0
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie jest dostępny ten kosmetyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swój kupiłam online, ale na pewno jest w aptekach i drogeriach:)

      Usuń
  9. Ja mam z Fitomedu i jak na razie jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam tylko klasycznej wersji i to przez wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie on szczypał i podrażniał niestety :( teraz przerzuciłam się na aa i nic się nie dzieje ;)
    super Ci poszła zmiana tła, nie marudź, bo bardzo ładnie to wygląda, więcej wiary w siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie się pieni ten płyn baardzo, aż za bardzo jak dla mnie :) Osobiście wolę Facelle :)

    PS Fajna zmiana tła :D Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam i gdyby posiadał pompkę, byłby to żel idealny ;) Może producent naczyta się tych achów i coś z tym zrobi? xD Marzenia!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba kupię go, gdy skończy mi się obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie Laktacyd się nie sprawdza, wolę Ziaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od lat używam Lactacydu, ale akurat innej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. o proszę nie wiedziałam,że te kosmetyki są aż takie dobre:)ja się zawsze boję zmiany w tej kwestii,bo wiadomo,że to trochę ciężki temat i można się uczulić.

    OdpowiedzUsuń
  18. hi! you have a great blog,wanna follow each other,,,,follow me on GFC,bloglovin and twitter...let me know on my blog,,i will follow you :)
    xoxo
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  19. nie uzywalam go narazie posiadam zel z ziaji :>

    OdpowiedzUsuń
  20. moja mama go miała i chyba jednak woli ten zwykły z biedronki ;D
    a jak dla mnie, że do higieny to żel do higieny ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja polecam Lacibios Femina, ma specyficzny zapach, ale działanie ma świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię, muszę do niego powrócić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze okazji, go przetestować . ; )


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja go pierwszy raz widzę ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze takiego, ale skoro zachwalasz , gdy znajdę zakupie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, ale Twoja opinia bardzo zachęca ;) Nawet pomimo tego, że nie ma pompki do czego przywykłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. tego jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię ten standardowy lactacyd

    OdpowiedzUsuń
  28. Akurat tej wersji nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego jeszcze nie widziałam, ale tradycyjny Lactacyd zawsze sobie chwaliłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam o nim pojęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, na http://szarosczyciax3.blogspot.com/ są pytania dla Ciebie. Zapraszam do wzięcia udziału w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem skąd cały fejm Lactacydu. Nie używałam, mam inne produkty do tych celów ;]

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy jeszcze nie miałam ,ale dużo dobrego słyszałam o tym płynie :) Ciekawe czy są inne odpowiedniki z pompka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kiedyś byłem a wykładzie u dermatologów i od tego czasu mało kiedy używam mydeł do higieny intyymnej .. jedynei szarego mydła używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny nagłówek :)) Super! Jeżeli chodzi o płyn to nie używałam.
    Zapraszam:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. nie miałam, ale może się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego akurat nie używałam, ja jednak wole z pompką :)
    Polecam z Ziaji... ;)

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze tego nie uzywalam ale prezentuje sie rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja używam tej najbardziej znanej, klasycznej wersji i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda, że pierwszy całus nie był romantyczny, ale co zrobić, było, minęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja go nie miałam... chyba czas :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Oo takiego Lactacydu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Słyszałam o nim wiele dobrego i widzę, że tutaj u Ciebie opinia też na +. Gdy moja ziaja się skończy chyba też się w niego zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. używałam i nadal używam w wersji z pompką i u mnie spisuje się idealne:) nie podrażnia itp

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie zdradziłam Lactacyd w wersji klasycznej z płynem do higieny intymnej Green Pharmacy.
    Czy dobrze zrobiłam nie wiem, okaże sie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie miałam tego żelu ale używam emulsji tej marki i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.