356. / Jesienny outfit plus size

95 comments
Cześć wam!

Dzisiaj będzie coś czego dawno nie było - jesienny outfit. Zobaczycie na zdjęciach coś dziwnego i zanim posypią się pytania: co to jest to wam napiszę haha :D
Poszłam z siostrą zrobić zakupy i fotki. Bluza nie była włozona do spodni, jest dość długa jak widzicie na zdjęciu. Do niektórych zdjęć włożyłam ją w spodnie i ani ja ani moja siostra nie zauważyłyśmy aż do momentu gdy oglądalam zdjęcia na dysku, że mam... trochę rozpięty rozporek haha :D Niestety widać to na zdjęciach, a nie chciało nam się iść i robić nowych więc zakryłam to mozaiką hahaa :D Smiejcie się, no, śmiejcie, blogerka modowa to ze mnie żadna haha :D







Bluza - H&M
Jeansy - Primark
Buty - Nike Roshe Run
Torebka - Aliexpress :D

Co myślicie? :)

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

95 komentarzy:

  1. Zestaw bardzo fajny, taki luźny, codzienny :)
    Co do rozpiętego rozporka to bardzo dobrze z tego wybrnęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka Ty jesteś ładna :) super :) mnie się bardzo podoba !

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah ale szalona jesteś !!! :D Nie wpadłabym by takie cudo zrobić z tym " fantem " :D
    A Ty jak zwykle urocza ;)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta bluza i pączek na głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Luzak z Ciebie Moni, ładna buźka i kok jaki noszę na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw, lubię takie monochromatyczne, w jednym kolorze, a zwłaszcza tym, hehe ;) a tam rozporek, pewnie nikt nie zwróciłby uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam kupić tą bluzę, ale nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra zamawiała online, powiem Ci, że rozmiarowo jest ogromna!!!! wzięła L, a jak dla mnie to takie XXL, serio. a taka w panterkę to w ogóle L jest jak XXXL :D

      Usuń
  8. Hahahaha rozbroiłaś mnie z tym rozporkiem no totalnie :D No ale trzeba sobie w życiu radzić.
    Jaki masz fajny kolor na włosach teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się jeszcze go pogłębić :P

      Usuń
  9. Co za bujny kok! :) No to Ci powiem, że akurat miałaś 'farta' :D Dobrze, że w porę się zorientowałaś, że coś jest nie tak, bo znając tajemniczych Anonimów, pewnie mieliby temat do dyskusji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a niech sobie mają, w sumie sobota, mogą sie nudzić :P

      Usuń
  10. Mi tam się podoba, tak się niszę w sumie na co dzień :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Szalona dziewczyna z Ciebie ;) Szczerość to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pośmiałam się ale bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniś jesteś mistrz z tym rozporkiem;D
    Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Cenzura na rozporku mnie rozwaliła :D Fajne stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja:) i musze przyznać, ze zawsze jak wchodzę na Twojego bloga to zawsze moją uwagę przyciągają te zdjęcia twarzy na górze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze czy źle? :D starałam się wybrać takie wyjściowe haha :P

      Usuń
  16. ahahahaha, genialna cenzura :D
    fajna stylizacja, wygodna, prosta a zarazem bardzo ciekawa dzięki tym fantastycznym butom i torebce :) Zdecydowanie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  17. Łeeee tam, co to tam....taki rozporek....to tylko rozporek :D :D
    Torebunia mi się straszniście podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe fajny wpis, poprawiłaś mi nastrój tymi kilkoma zdaniami, dystansem do siebie:)) a kreacja grunt że wygodna!
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dystans trzeba mieć, inaczej siedziałabym w domu z wielką depresją :P

      Usuń
  19. pewnie i tak nikt by nie zauważył tego rozpiętego rozporka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zauważyłam od razu gdy zobaczyłam fotki :P w pierwszej sekundzie :P

      Usuń
  20. Bluza fajna, lubię takie długie (zwłaszcza do legginsów). Ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co tam rozporek, efekt końcowy wyszedł fajny. Lubię tak na luzie po zakupy biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahaha mozaika ;D genialne ;D jak ja nie znoszę tych toreb co wszystko przez nie widać pfe! :) jak Ty z nią żyjesz?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mobilizuje mnie do trzymania porządku :D

      Usuń
    2. No ale... ja bym nie umiała z nią wyjść :D wszyscy widzą co masz w środku! ;)

      Usuń
  23. Nie wiem jak mogłyście nie zauważyć rozsuniętego rozporka:D Świetna cenzura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że moja siostra mogła zauważyć, ale nie powiedziała mi specjalnie ;p dostanie za swoje

      Usuń
  24. buty są świetne - przykuwają uwagę

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw, podobają mi się buciki szczególnie. Ale najbardziej zachwyciły mnie Twoje włosy, przepiękny kolor. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, wciąż jeszcze nad nim pracuję :)

      Usuń
  26. heheh :) fajnie :) buciki super,bluza też mi się podoba,ostatnio mam szał na panterkowe wzorki

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahah ten rozporek. :-D Fajna stylówka na szybkie dni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. hahaha śmiesznie to wygląda zakryte! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. co tam rozporek, buty są ekstra, mam pytanie czy te roshe run bardzo przemakają na wilgotnej pogodzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, nie nosiłam ich jeszcze na deszczu, ostatnio siostra chciała założyć i jej nie pozwoliłam, bo nie sądzę, ze to odpowiednie buty na deszcz niestety, są dość lekkie, ja bym się bała. ale mój chłopak za to nosi je non stop nieważne jaka pogoda i w sumie nigdy nie narzekał, że mu przemokły więc nie wiem sama :P

      Usuń
    2. Dzięki za szczerość. Wiesz facetom to wiele rzeczy nie przeszkadza tak jak nam kobietom.

      Usuń
  30. Oj Monnie, Monnie :D bardzo ładnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna bluza :)
    a ja mieszkam obok JG :) mamy wspólnych znajomych i tak coś tam robiąc na fb zobaczyłam Twoje zdjęcie i wiedziałam, że skądś Cię znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo proszę, możesz się odezwać na fb to przynajmniej będę wiedziała, że to Ty :) :*

      Usuń
  32. Bardzo lubię takie koczki :D A i buty masz rewelacyjne ;)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu: http://mojaosobistosc.blogspot.com/2014/09/moje-pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz świetnego koczka! :D A co tam rozporek hehe każdemu się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. haha uwielbiam Cię :D
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szalona kobieto. :D
    Drugie zdjęcie od dołu baaardzo mi się podoba, takie ujęcie od góry. :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie stonowane zestawinia, ładnie harmonizują z całością te małe kolorowe akcenty ;) Jesteś moją ulubioną blogerką modową, a mozaika mnie rozbroiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj blogerka modowa to ze mnie raczej fatalna haha ale może się poprawię :D

      Usuń
  37. HAHAHAHA TA CENZURA <3 :D
    nie no wyglądasz świetnie, kiedy kupiłaś tą bluzę? zakochałam się znowu, powiedz, że jakoś niedawno, proszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo niedawno, jakieś niecałe 2 tyg temu! :D więc szukaj! tania była także, coś ok. 7 funtów za nią zapłaciłam czyli niecałe 40zł.

      Usuń
    2. serio?! aż dziwne, że taka tania :D
      mam nadzieję, że jeszcze uda mi się ją upolować :3

      Usuń
    3. też się zdziwiłam! :D były jeszze inne fajne wzory :D

      Usuń
  38. Buty są świetne :)
    Oj Ty wariatko jedna, umiesz poprawić humor :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie:) A z tym rozporkiem to każdemu się zdarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. buty są super! jesteś strasznie słodka :)) buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw.. i te butki! :) Trzeba było nie zakrywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak jasne, wtedy by mnie wrzucili na niemodne polki albo coś haha

      Usuń
  42. heheheheh no fajnie zasłoniłaś rozporek :D
    Ale masz fajnego koczka :) i podoba mi się bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny strój. Mam pytanie, zmieniłaś kolor włosów? Jakoś bardziej w czerwień wpada?!
    Co do fryzurki to nie wiem czemu, ale nie podobają mi się takie wysokie koki, wygląda jakbyś gniazdo miała położone na czubku głowy. Przepraszam, ale tak mi się te wysokie takie koki kojarzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak zmieniłam, staram się uzyskać taki mega czerwony kolor ;P wiele osób mówi, że to takie gniazda, ale dla mnie to chyba najławiejsza i najwygodniejsza fryzura ;P

      Usuń
  44. hahaha, ale sprytne posunięcie :D :D Bardzo fajny zestaw na luzie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny codzienny zestaw :) Oj ja bym się zamkami nie przejmowała :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Rozpięty rozporek - internet tylko czeka na takie okazje, haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż może kiedyś w ramach żartu wrzucę takie nieprzerobione zdjęcie, ale jak na razie brak mi na to odwagi haha :P

      Usuń
  47. Bardzo fajnie wyglądasz, dieta idzie Ci super, ja znów zaczęłam się odchudzać. Nie długo już nie będziemy +size :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, Ty już od dawna nie jesteś plus size!!!! :*:*

      Usuń
  48. Fajne buty, a cenzura rozłożyła mnie na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny kok ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. haha, nieźle z tym rozporkiem :D
    świetna bluza ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  51. hah ale Ty jesteś udana Monnie:P
    Pięknie!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  52. kocham torbę, roshe i cały look <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Najważniejszy jest dystans do siebie w obliczu takiej malutkiej wpadki, wybrnęłaś z niej bezbłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajny zestaw, jednak pomimo ciekawego zestawienia ubraniowego ja jestem zauroczona koczkiem. To same włosy czy stosowałaś wypełniacz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wypełniacz :) i to taki duuży:)

      Usuń
  55. hahahah no nie moge z tego rozporka :D ale cóż każdemu mogło się zdarzyć ;)
    podoba mi się bluza:) no i ten koczek... wygląda bosko! mi niestety takie nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  56. Ej ślicznie wyglądasz!
    Jaką Ty masz miłą twarz i delikatne rysy!

    OdpowiedzUsuń
  57. Haha to nieźle Ci się przydarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Najważniejsze to mieć dystans do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo fajny strój :)
    rozporek - widzę, że nie tylko ja mam takie przypały xd

    OdpowiedzUsuń
  60. Hahahaha, cenzura!:D Ja wczoraj wybrałam się w sukience do pracy. W ciągu dnia było wszystko okej. Przed wyjściem, przejrzałam się w lustrze, też wszystko okej. Szłam sobie dumnie, obserwując świat, pewna tego, że dobrze wyglądam. Podeszłam pod blok, patrzę w dół a tu sukienka podciągnięta tak, że cały świat mógł podziwiać moją pupkę:D Całe szczęście, że miałam czarne dość kryjące rajstopy i dłuższy sweterek (też do pupy niestety):D Rano jak szłam dziś do pracy to całą drogę obczajałam, gdzie ja ją mogłam tak wysoko zadrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  61. pozytywnie wyglądasz:D świetne buty :) Zapraszam na http://siostryandrzejewskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ale fajna bluza :)
    Oj tam rozporek,na pewno nikt by nie zauważył jak byś nie napisała i nie przerobiła foto,a nawet jak tak,to bys napisała,że tak ma być ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie wybrnęłaś z rozpiętym rozporkiem haha :D , outfit super,codzienny,sportowy ale też i elegancki,ślicznaś :) .
    Pozdrawiam http://uzywamlubierekomenduje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.