330. / Denko sierpniowe

72 comments
Cześć wam!
No i mamy już wrzesień! Jak ten czas szybko leci! Aż sama nie mogę w to uwierzyć, już 22 wracam na uczelnię, ale 5 września mam 10 dni urlopu więc sobie troszkę odpocznę no i zapewne nadrobię siłownię itd. 
Dzisiaj mam dla was sierpniowe denko, w zużywaniu oczywiście troche pomagała mi siostra. Zapraszam :)





1. Avon - Advance Techniques - Volume - recenzja - strasznie przyśpiesza przetłuszczanie włosów i dlatego go nie polubiłam... i do tego pogarsza ich kondycję, stają się suche i takie niezdrowe :( 
2. Deba - Brillance Shampoo - niefajny, niestety, ledwo mogę nim domyć włosy, a co dopiero zmyć oleje, straszny jest! 
3/4. Nivea - Intense Repair Conditioner - niedługo będzie recenzja - odżywka się sprawdziła, dobre działanie :) 
5. Biovax - Maska do włosów - starczyła na jedno użycie i bardzo wysuszyła mi włosy, nie chcę pełnej wersji.


6. Avon - Płyn do kąpieli Lawenda - jeśli lubicie ten zapach to polecam :) fajny jest! i intensywnie pachnie. niewydajny :(
7. Avon - Płyn do kąpieli Arbuz - zapach ładny, ale mniej intensywny, taki średniak. 
8. Facelle Sensitive - niestety, ale nie rozumiem zachwytów nad tym płynem, jak dla mnie jest przeciętny, nie odświeża na długo.
9. Dove - Fine Silk - Mydło do rąk - bardzo fajne, nie wysusza dłoni, po umyciu są gładkie :)


10. The Body Shop - Cranberry Joy - Żel pod prysznic - niedługo recenzja - jak dla mnie nie jest to świąteczny zapach jak sugeruje TBS :D średniaczek niestety.
11. Vichy - Normaderm - Żel do mycia twarzy - recenzja - jak dla mnie jest wporządku, wydajny, robi swoje, ale nie ma takiego efektu wow, którego oczekiwałam po Vichy :(
12. The Body Shop - Spiced Vanilla Masełko - nie urzekła mnie ta wanilia niestety... ale właściwości pielęgnacyjne super :)
13. Avon Senses Reflection Shower Gel - przeciętniaczek, ale robi co ma robić czyli myje, zapach nie powala na kolana ;P
14. Joanna - Peeling Myjący Grejpfrutowy - recenzja - bardzo go lubię, na lato był idealny, super zapach, działanie także jak dla mnie ok.



15. Gliss-Kur - Odżywka do włosów farbowanych i rozjaśnianych - chyba jedyna z tej firmy, która w miarę przypadła mi do gustu, bo włosy nie były po niej jak siano i nie plątały się tak bardzo :)
16. Alterra - Repair Shampoo - całkiem był dobry, ale skończył się w tempie błyskawicznym! a nie wysuszał włosów! :)
17. Batiste - recenzja - ulubieniec :)
18. Avon Planet Spa - Olejek do włosów - stary już, nie zużyję na pewno, nic nie robił z włosami :/
19. Biovax - Maska do włosów - kolejny niewypał, włosy były suche jak siano :(


20. Superdrug - Zmywacz do paznokci - ot taki sobie zwykły zmywacz :P nie ma co narzekać i nie ma co wychwalać :P
21. Avon Cocoa Butter Krem do rąk - ładnie pachnie, fajna konsystencja, ale jak dla mnie trochę brakuje mu do ideału jeśli chodzi o nawilżanie..
22. Kolastyna - Refresh - Płyn micelarny - recenzja - nie nie nie! lepi się strasznie, szczypie w twarz, nie polubiliśmy się. 
23. Garnier - Płyn do demakijażu oczu - recenzja - najlepszy z najlepszych! :)
24. Holika Holika - BB Cream - mojej siostry - "dobre krycie, nie ściera się szybko, wydajny, nie zapychał"



25. DKNY - Red Delicious - trochę je miałam i w sumie nie będzie mi ich brakować, bo mimo, że zapach był ładny to szybko mi się znudził :)
26. Benefit - Bad Gal Lash - sporo oczekiwałam od tego tuszu, ale niestety, zawiódł mnie, efekt był bardzo delikatny, prawie niewidoczny :( 
27. Missha - Mascara 4D - recenzja - bardzo dobry tusz do rzęs w niskiej cenie :)
28. Etude House - Kredka do brwi - recenzja - jak dla mnie jest to kredka idealna, trwała, świetny kolor, łatwa w obsłudze, nie znalazłam jeszcze lepszej.
29. Gąbeczka do podkładu - nie umiem używać, jest brudna i wyrzucam :P


30. Listerine Cool Citrus - ulubieniec :) 
31. Sanex - Zero - Antyperspirant - lubię tą firmę i spodziewałam się po nich więcej... antyperspirant nie podrażnia, ale prawie w ogóle nie chroni :/ 
32. Colgate - Deep Clean Whitening - niefajna pasta, smak ohydny i do tego taka sucha konsystencja ble.
33. Avon - Chusteczki do higieny intymnej - podrażniały, wyrzucam. 
34. Wilkinson - Waciki do twarzy - najlepsze z najlepszych i najtańszych :D


Próbki i puste opakowania po moich ziołowych tabletkach nasennych :P 


 35. Huggies - Chusteczki - niefajne, bo się łatwo drą :(
36. Chusteczki z Lidla - najlepsze!
37. Colgate Max White - fajna żelowa pasta, dobrze oczyszcza zęby :)


38. Tołpa - Wyszczuplający krem-żel antycellulitowy - nie uzywałam zbyt regularnie więc nie mogę o nim wiele powiedzieć, ale nie przypadł mi do gustu, dziwna glutowana konsystencja i strasznie niewydajny.
39. Farmona Nivelazione Peeling drenujący - recenzja - mój ulubieniec, po którym na prawdę widać efekty jeśli używamy go regularnie :)
40. Avon Planet Spa - Serum do szyi i biustu - recenzja - bardzo fajne i nawet są efekty! :)
41. Avon Planet Spa Bali Botanica Body Butter - recenzja - zapach mnie uwiódł! i mimo, że masełku daleko jest do ideału to kocham je :D 

No jak widzicie denko spore, ale niektóre rzeczy były używane przeze mnie i Izę więc nie ma sie co dziwić. Znacie te kosmetyki? :)

Buziaki :*

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

72 komentarze:

  1. Farmona Nivelazione Peeling drenujący też mam o nim dobre zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to zawsze nazbierasz górę tych śmieciorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nono, spore zużycie :) denko gigant, nic z niego nie znam :( Muszę na dniach ogarnąć swoje pustaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko przyznam :-). Nie znam tutaj niestety nic prócz peelingu z Joanny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużee denko, kilka produktów znam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohoho :D spoooro tego :D ja te płyny do kąpieli z avonu ubóstwiam, są fantastyczne, cała łazienka pachnie mi magnolią albo zielonym jabłkiem, bo takie zapachy wybrałam :) a jeśli chodzi o ten szampon z avonu to ja chyba raz z tej serii zakupiłam odżywkę i ich kosmetyki do włosów są koszmarne. Robią samo zło na głowie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo muszę spróbować magnoliowego w takim razie :)

      Usuń
  7. całkiem całkiem to denko :D mnie najbardziej zaciekawił Listerine Cool Citrus, ciekawe czy ten plyn jest dostępny w PL? bo go nie widziałam... a bardzo lubię płyny listerine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale kiedyś już jedna z was pisała mi, że chyba nie ma :(

      Usuń
  8. Ja bardzo polubiłam tego zielonego Biovaxa. Włosy mam po nim bardzo fajne :)
    Płyn Facelle, mam zamiar kupić, bo ma fajny skład.
    I ciekawi mnie Vichy, bo bardzo lubię ich kosmetyki i jak na razie wszystkie się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore zużycia :) Miałam kiedyś ten tusz z Benefitu, nawet byłam z niego zadowolona :) Pamiętam, że swój egzemplarz miałam z jakiejś angielskiej gazety, już nie pamiętam jakiej bo to dawno było, ale tam często dają ciekawe dodatki, nie to co w PL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam na eBayu... ale nie zaskoczył mnie pozytywnie :(

      Usuń
  10. wow, u went through a lot of products huuh
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podobają mi się Twoje denka. Szampon Alterra kupiłam właśnie kilka dni temu i jestem zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej ale dużo tego:) ja red delicious bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ALEŻ DENKO !!! :D Poszalałaś kochana ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam peeling myjący Joanny oraz odzywki do włosów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujące zużycia! Może się skuszę na szampon alterry, jesienią moje włosy często potrzebują podwójnej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow,wow,wow ogromniaste denko :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore denko :) Widzę jedną z moich ulubionych drogeryjnych odżywek z Nivea :) Bardzo ją lubię, świetnie działa na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie Ci poszło, bardzo lubię Facelle:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zawsze wzorowe denko, misio czeka na odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo!
    dobrze ze nie kupiłam tego szamponu z DeBa bo miałam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ulala, zaszalałaś na całego z tym denkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawde sporo kosmetykow! Nie mialam chyba zadnego z nich, moze oprocz past :D tych wersji maski z biovaxu tez nie, ale zdziwilam sie, ze az tak zle zadzialala na twoje wlosy :o jezeli chodzi o Nivea, to mam jej siostre LR i tez jest super!

    OdpowiedzUsuń
  23. spore to denko;) ja jak zwykle wszystko wyrzucałam, a potem zdawałam sobie z tego sprawę. A jeśli nie wyrzucałam to strasznie masakrowałam opakowania bo zawsze wykorzystuje produkt do ostatniej kropli;p nie lubie marnować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha mi się nie chcę ich przecinać itd, jedynie jakieś droższe lepsze kosmetyki to tak wydłubuję do końca :P bubli mi nie żal :P

      Usuń
  24. wow, naprawdę sporo tego :) ja znam jedynie płyny do kąpieli z Avonu, które mocno wysuszają moją skórę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to niedobrze, ja tego u siebie nie zaobserwowałam:(

      Usuń
  25. Zaczęłam używać tego szamponu DeBa i też nie za bardzo go polubiłam, najgorsze jest to, że plącze włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam tą odżywkę Nivea i bardzo dobrze się u mnie sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo się tehgo uzbierało. Muszę wypróbować produkty do włosów firmy Nivea. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. sporawe to Twoje denko :D ja stad mialam tylko facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spooro tego ;) Z tych kosmetyków znam jedynie peeling z Joanny, który też bardzo lubię i odżywkę z Nivei jednak wolę ją w wersji Long Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gąbka ma mistrza :D idziecie jak burza ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. spore denko ale jak siostra pomagała,
    znam odżywki Nivea i Gliss kur , płyn Kolastyny też chyba miałam, nic nie robił i masz rację, lepił się okrutnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje, świetnie Ci poszło zużywanie:) a już myślałam, że u mnie tego dużo wyszło :P
    A ja nawet lubię ten szampon z Avonu na objętość.

    OdpowiedzUsuń
  33. sporo Ci się tego zebrało, też bardzo lubię te peelingi z Joanny są dobre i w dodatku tanie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie odżywka Nivea też się sprawdziła. Fantastycznie wygładza i dyscyplinuje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie gigantyczne denko! gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  36. wow! ładne denko Ci się nazbierało
    i ja uwielbiam Batiste
    i u mnie także pojawił się w podsumowaniu

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam parę z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też mam szampon z Deby i jest tragiczny ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. W takim razie gratuluje Wam zuzyc :)! Ladnie poszlo :) Z wydenkowanych mialam tylko szampon Alterra i paste do zebow ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ta seria z gliss kur jest cudowna, polecam i ja ;D batiste poznałam dzięki Tobie i też kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  41. To sie nazbieralo! DKNY - bardzo lubię te ich zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  42. Facelle to ja lubię do mycia włosów i twarzy :)

    Czekam kochana na posty filmowe, bo już w lipcu ich wypatrywałam :D
    I dziękuje za wypełnienie ankiety - świetnie byłoby się spotkać! :) Ale chyba pochodzisz z innego końca polski :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to może ucieszy Cię nowa seria postów którą mam zamiar wprowadzić... filmowy piątek, ciekawa jestem czy się spodoba.. :P

      Usuń
  43. Zele i plyny z avonu uwielbiam.
    Co do kolastyny ogladalam dzis ten tonik w rosku bo byl w promocji. Dobrze ze go nie wzielam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wlasnie się skusiłam bo był w promocji i zrobiłam błąd :P

      Usuń
  44. O jaa, jak tego dużo ! Gratuluję zużyć i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję denka, miałam już chyba wszystkie wersje peelingów joanny

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj denko wielgachne!!!! Facelle uwielbiam również ale tylko do włosów ;0 Perfumki hmhm moje jedne z ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do włosów w ogóle się nie sprawdziło :(

      Usuń
  47. uwielbiam batiste ;) aktualnie mam tusz z benefitu they real i jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spore to denko <3
    Świetnie uwielbiam to czytać :D
    Uwielbiam peeling z Joanny <3

    OdpowiedzUsuń
  49. ileż tego wszystkiego .... miałam niektóre z tych produktów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Faktycznie sporo tego Ci się nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  51. całkiem spore dno:D
    niewiele miałam... jestem na etapie rozkoszowania facelle...
    ależ tu u Ciebie zmiany zaszły:)
    lol, przed nami też jeszcze urlop i wczasy:)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :(((( przede mną uczelnia i praca :((

      Usuń
  52. jak zwykle ogroomne denko :D miałam tylko płyn z kolastyny w różowej wersji i również był tragiczny :/

    OdpowiedzUsuń
  53. imponujące denko ! mi też by się przydała pomoc w denkowaniu :p ale mama ma dość swojego i trochę podrzucam siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. u lala sporo tego :P
    ja ostatnio też zużyłam maseczkę z BioWaxa taką w brązowym opakowaniu, i była przeciętna, jak taka średnia odżywka która niczego spacjalnie nie robi :( a liczyłam, że będzie super :(

    OdpowiedzUsuń
  55. spore denko :)
    ten krem z avonu do rąk jak dla mnie ma cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.