Cześć cześć :)
Czerwiec nie obfitował w wielką ilość obejrzanych filmów, ale chętnie opiszę wam te, które udało mi się zobaczyć no i na samym końcu bonus w postaci produkcji polecanych przez was w moim rozdaniu :)
Zapraszam filmomaniaków! :)
1. American Hustle - "Oszust finansowy wraz ze swoją partnerką współpracuje z agentem federalnym. Zostaje zmuszony do działania na niekorzyść niektórych polityków i gangsterów."
Niestety - nie udało mi się obejrzeć go do końca, był przeraźliwie nudny, zagmatwany, może parę fajnych, ciekawych momentów akcji. Z jednej strony wydaje mi się, że film nie przypadł mi do gustu, bo po prostu takich nie lubię, najwięcej pozytywnych opinii pochodzi od facetów więc może ja nie potrafię go docenić? W każdym bądź razie obejrzyjcie sami, gra aktorska jest super, fabuła mnie zawiodła na całego.
Ocena: 3/10
2. About Last Night - Dwie pary... Z baru do sypialni, ale czy uda im się odnaleźć w codziennym życiu?
Nie będę ukrywać, że film obejrzałam tylko ze względu na Kevina Harta. Uwielbiam go, śmieszy mnie do łez. I tym razem dał popis, może nie tak spektakularny, ale dał, i jego partnerka także. Jedna z najbardziej durnych par filmowych jakie widziałam, ale rozbawili mnie. Druga para to taka och ach romantyczna historia miłosna, że aż się łezka w oku kręci. Mam mieszane uczucia co do tego filmu, oglądałam z zainteresowaniem, nie nudziłam się, pośmiałam się, nawet łezkę uroniłam więc chyba nie było tak źle? Ale brakowało tego czegoś co sprawiłoby, że o filmie opowiedziałabym znajomym.
Ocena: 6/10
3. 22 Jump Street - "Policjanci, Schmidt i Jenko, trafiają pod przykrywką do lokalnego college'u, gdzie czeka na nich kolejne zadanie."
Chłopak zaprosił mnie do kina więc czemu nie, pierwsza część strasznie mi się podobała więc i drugą chciałam obejrzeć. Jonan Hill jest dla mnie wyjątkowo zabawny, Channing Tatum już mniej, ale rola, którą grał w 22 Jump Street pasowała mu idealnie! Po prostu w tym college'u przypominał mi Channinga, którego znam z innych filmów. Powiem wam, ze śmiałam się tak, ze mało co nie spadłam z fotela,. Jedna mistrzowska akcja z rodziną kapitana w tle do dzisiaj wywołuje uśmiech na mojej twarzy tak dobrze to rozegrali. Jedyny minus tej komedii to zdecydowanie zbyt wiele przedobrzonych scen akcji, które mi się nie podobały, były trochę żałosne, a nie nawet śmieszne. W każdym bądź razie film i tak polecam w 100%, ja się nie zawiodłam, rozrywka gwarantowana.
Ocena: 8/10
Seriale:
Strasznie wkręcił mi się Prison Break, tak, tak, po tylu próbach oglądania wreszcie przyznaję się - dokończe ten serial, spodobał mi się. A to tylko dlatego, że wszystkie inne się pokonczyły i muszę czekać na nowe sezony. About a boy to kolejny serial, który także bardzo mi się spodobał i z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki.
A teraz filmy od was :)
1. Milena M - In Time - film jest genialny i opowiada o ludziach których walutą jest czas życia... Po obejrzeniu tego filmu, człowiek zaczyna doceniać wagę każdej minuty ;)
(zgadzam się, widziałam i polecam.. no i do tego Justin Timberlake drogie panie!)
2. Kaśka S - Dirty Dancing - Jest to wg mnie bardzo ciekawy film, który można oglądać bez końca. Przedstawia skomplikowaną miłość, którą śledzimy do końca filmu ;) Uwielbiam Patricka Swayze i większość starszych filmów.
(nigdy go nie widziałam... wstyd, co? za to moja mama darzy go jakąś dziwna miłością? :D)
3. Agnieszka - - ulubionych filmów mam kilka ale absolutnym faworytem jest „Duma i uprzedzenie” z Keira Knightley w roli głównej. Film ukazuje niepowtarzalny klimat XVIII-wiecznej Anglii, fantastyczne krajobrazy, architekturę, ówczesną modę.. Film jest ciekawy również pod względem mentalnym - pokazuje uczucia bohaterów, emocje, wartości jakimi się kierują, co tak naprawdę się dla nich liczy, postawy i sposoby myślenia, wzajemne relacje i stosunki między ludzkie. "Duma i uprzedzenie” to taki film, w których mamy banalną opowieść o miłości dwojga ludzi, ale jednocześnie interesującą opowieść o uczuciach, która wzbudza w nas różne emocje i daje wiele do myślenia.
(nie widziałam tego filmu, ale jest już na mojej liście do obejrzenia więc lada dzień...)
4. Inika - Sherlock Holmes (obie części). W Sherlocka wciela się Robert Downey Jr. i to jeden z powodów dla którego lubię ten film :D Drugi powód to taki, że uwielbiam filmy w których są zagadki i trzeba coś rozkminiać :D
(ogladałam pierwszą część i niestety usnęłam tak bardzo się nudziłam, co jest dziwne, bo ja także lubię zagadki :( może druga bardziej mi się spodoba?)
5. Anna Kicia - Pierwszym filmem będzie : 'Myśl jak facet', film przepełniony śmiechem, świetną narracją, nie banalny, bardzo gorąco polecam. Kolejny to "Jak urodzić i nie zwariować" - kilka historii każda inna, rewelacyjna gra Diaz, Banks i Lopez. Jest to film na którym można płakać i śmiać się. Ostatni to "Milerowie" historia czwórki wyrzutków jakby nie patrzeć, który razem przezywają ciekawą przygodę i stają się rodziną.
(widziałam te filmy i totalnie zgadzam się z Anią, są rewelacyjne, szczególnie ten pierwszy i scena w jacuzzi :D)
I jak na razie to będzie na tyle :)
A jak tam u was z filmami?
Do następnego :* :)
oglądałam tylko 21 Jump Street :)) 22 będę musiała obejrzec :) a Millerów bardzo lubię :)
OdpowiedzUsuńDirty Dancing to klasyk, który się nie starzeje :)
OdpowiedzUsuńwidziałam "Dumę i uprzedzenie" - również polecam, bardzo go lubię :)
OdpowiedzUsuńJump Street bym oglądnęła :)
OdpowiedzUsuńA Prison Break tez oglądałam!! :D Wciąga strasznie ale sezon pierwszy najlepszy, drugi jeszcze może być, a później to już mi się znudził niestety :)
żadnego nie widziałam. Muszę się wziąć za oglądanie;)
OdpowiedzUsuńWidzę, że masz takie samo zdanie co do American Hustle co ja. Również nie dałam rady obejrzeć do końca. Beznadziejny :(.
OdpowiedzUsuńNa 22 JS mam zamiar się wybrać :).
Oglądałam 'Myśl jak facet'! Świetny film, ubawiłam się przy nim i nawet sprawdzałam, co ja bym zrobiła w takich sytuacjach :)
OdpowiedzUsuńI co byś zrobiła? :D
UsuńJustin Timberlake w "In Time"? Suuper. :D
OdpowiedzUsuńDzisiaj obejrzałam sobie Sinister - faktycznie, straszny, nawet bardzo, ale to mnie tylko nakręca do tego, aby obejrzeć kolejne. :D
Mam zamiar następny włączyć sobie REC - polecałaś z tego co pamiętam. ;)
Zmusili mnie do oglądania hiszpańskiej wersji Rec i myślałam, ze dostanę zawału ze strachu :( :p
Usuńmusze wkoncu cos ogladnac
OdpowiedzUsuńhehe mnie też wkręcił prison break, ale jeszcze całego nie obejrzałam, teraz lecimy Losta, czekając na nasze perełki:)
OdpowiedzUsuńLost nie dokończyłam bo usunęli z Netflxa :( ale muszę nadrobić, ciekawa jestem końcówki, niech mi nikt nie mówi :p
UsuńOstatnio mało oglądam:/
OdpowiedzUsuńoo in time super!!!! a weż sobie oglądnij Noc oczyszczania!!!
OdpowiedzUsuńOglądne :) zaraz popatrze co to jest :)
Usuńmoze obejrze
OdpowiedzUsuńJump street chyba oglądałam, albo coś podobnego, w każdym razie miałam podobne spostrzeżenia, absurdalny humor. Sherlocka musze obejrzeć drugą część, uwielbiam Roberta, jest przezabawny.
OdpowiedzUsuńDirty Dancing oraz "duma i uprzedzenia" mogłabym oglądać w kółko :)
OdpowiedzUsuńIn time ♥ Dirty Dancing mogę oglądać w nieskończoność :) A American Hustle lipa .....
OdpowiedzUsuńMoim najukochańszym filmem jest 7 dusz z Willem Smithem ♥♥♥
Zabierałam sie mnóstwo razy za ten film i jeszcze go nie obejrzałam, wstyd :(
UsuńJump street ogladalam :)
OdpowiedzUsuńJa już nie pamiętać kiedy cokolwiek obejrzałam do końca. Prędzej pojadę do kina niż obejrzę coś w tv lub na komputerze. Z ostatnio oglądanych w głowie mi siedzi "Czas na miłość: z Rachel McAdams.
OdpowiedzUsuńA ja jakoś nie mam czasu na filmy ;D ostatnio wciągnęłam " girls " i to wszystko :( u mnie sezon filmowy to jesień zima :D
OdpowiedzUsuńJakiś dziwny ten serial, nie spodobał mi sie :(
Usuńdawno nie oglądałam żadnego filmu:/
OdpowiedzUsuńNie widziałam żadnego z tej trójki :)
OdpowiedzUsuńoglądałam 21 Jump Street, 22 na pewno też obejrzę :)
OdpowiedzUsuńAmerican Hustle też oglądałam, a na 22 jump street się zaczajam :D
OdpowiedzUsuńaaaa nic nie widziałam.. ale ostatnio mam fazę na oglądanie filmów, coś obejrzę ;)
OdpowiedzUsuńja żadnego z nich nie widziałam, trzeba nadrobić :D
OdpowiedzUsuńtak czekałam na ten post! :D Zdecydowanie na te czekam u Cb najbardziej :D Oczywiście inne też bardzo lubię :* Ale zrozum dla mnie - filmomanki to jest to! :D
OdpowiedzUsuńTym razem nie oglądałam nic z Twoich i niestety nic mnie nie zachęciło :( nie moja tematyka..
Ale za to z tych co dziewczyny polecają to zamierzam obejrzeć 'jak urodzić i nie zwariować', 'milerowie', myśl jak facet mnie zastanawia ale zobaczymy tu :D duma i uprzedzenie też chyba się skuszę ;D no i klasyk Dirty Dancing - jak mogła go jeszcze nie widzieć :DD
In time kusi mnie tylko Timberlake w nim ;DD Może się skuszę :)
Widzę że 'nasze' filmy będziesz dawać porcjami? :>
Tak :) bedą przy kazdym filmowym poście zeby zawsze było coś od was :))))
Usuńpolecam "Gwiazd naszych wina" grają teraz w kinach. Jeden z piękniejszych filmów jakie widziałam, ale mega wyciskacz łez, więc radzę zaopatrzyć się w paczkę chusteczek ;)
OdpowiedzUsuńO tak to prawda,sama płakałam przez prawie cały film :)
UsuńNie słyszałam o tym filmie, dzięki!
Usuńja czekam na ten film na necie z napisami :) Bo w angielskiej wersji jest :) Książkę za to przeczytałam - piękna! <3 Płakałam na kilku ostatnich stronach :D
UsuńA ja już sciągam na torrentach :) Nie umiem po polsku oglądać już, totalnie się odzwyczaiłam, ale znowu jak byłam w PL to namiętnie oglądałam Ekipę z Cardiff i inne polskie programy na TLC :P
Usuńwłaśnie ja też z moim chłopakiem zamierzamy wybrać się na 22 jump street ;)
OdpowiedzUsuńZNam tylko kilka z tych filmów :) Dirty Dancing to mój zdecydowany hicior, ale 22 Jump Street też mnie rozbawił:D
OdpowiedzUsuńbędę miała co oglądać;D
OdpowiedzUsuńZ chęcią bym oglądnęła 22 Jump Street :)
OdpowiedzUsuńOglądałam jednie Dirty Dancing oraz Dumę i Uprzedzenie. :)
OdpowiedzUsuńPrison Break mi się podobał najbardziej jak jeszcze planowali ucieczkę, potem już mniej :)
OdpowiedzUsuńZ wyzej wymienionej listy ogladalam tylko Dirty Dancing ;p Nie przepadam za filmami ;)
OdpowiedzUsuńNa ,,In time" byłam w kinie - genialny film! :)
OdpowiedzUsuńWszystkie fajne filmy ;)
OdpowiedzUsuńFilm Millerowie także mi się podobał. Jak dla mnie to naprawdę dobra komedia, a Aniston zagrała w nim genialnie ;-)
OdpowiedzUsuńJeśli chodzi o American Hustle to tez uważam ze jest słaby ;) całą resztę lubię ;)
OdpowiedzUsuń