266. / Czerwcowa edycja GlossyBox (UK)

43 comments
Cześć wam :)

Nie wiem dlaczego mój GlossyBox dotarł do mnie tak późno, ale najważniejsze, ze już jest :) Pokażę wam co zawierała edycja angielska.


Tak oto prezentowała się cała zawartość, jak zawsze gazetka, w której przeważnie nie ma nic ciekawego :D



1. Embelleze Novex - Brazylijska Keratyna - 25 GBP za 1kg - nigdy wcześniej nie widziałam takiej maski na włosy, jestem na prawdę bardzo ciekawa jak się sprawdzi. 
2. So Susan Cosmetics - Concealer Quad - 20 GBP - korektor bardzo mi się przyda, ponoć te ciemniejsze kolory są do konturowania, ale jak na razie nie wiem jak to zrobić :D 


3. Teeez Trend Cosmetics - Beautiful Flat Stiff Brush - 19 euro - taaak! od dawna planowałam zakup takiego pędzla więc spadł mi jak z nieba! już miałam zamawiać Hakuro, a tu taka niespodzianka :) ciekawa jestem jak się sprawdzi, na pierwszy rzut oka wyglada bardzo porządnie.

4. Nailgirls 3in1 base/topcoat & nail strengthener - 13,50 GBP - a zostawiłam w swoim profilu informacje, że nie chce żadnych lakierów i innych pierdół do paznokci, a i tak dostałam ten coat :-( 

5. Roger&Gallet - Perfumki 10ml - 32GBP za 100ml - całkiem spora próbka! jak na pierwsze wąchanie to jestem zadowolona :)

Ogólnie to jestem zadowolona z pudełeczka, jedynie tego cudaka do paznokci bym się pozbyła, ale mam już kandydatkę, która go przejmię (siostra, bierzesz, co? :D ).

A co wy myslicie? Znacie te kosmetyki? :)

Buziaki :* 

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

43 komentarze:

  1. Ja niestety nie spotkałam się jeszcze z tymi kosmetykami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej jestem ciekawa maski na włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych produktów, ale pędzel wygląda bardzo fajnie. Ciekawa jestem też tego konturowania korektorem, bo też nie mam pojęcia, jak się to odbywa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajne pudełko :)polskie też było w miarę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków ale pudełeczko wydaje się fajne, chętnie bym takie przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz od jakiegos czasu nie subskrybuje , juz mnie tak nie excytuja :( chociaz nie mowie nie -jak zobacze jakies ciekawe pudelko to moze zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie widzę pierwszy raz na oczy:) Pędzel wygląda bardzo porządnie (czyżby zamiennik 217 MAC?), w każdym bądź razie - to must have i sama się zastanawiam jak bez takiej pozycji mogłam żyć (no dobra - malować się) tyle lat:)
    Pozdraiwam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow :) fajna zawartość :) nawet pędzelek się znalazł :) ja za to jestem ciekawa tej kreatyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego pędzla i maski na włosy ;) Mam nadzieję, że się sprawdzą u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego kosmetyku nie znam więc tym bardziej poczekam kiedy przetestujesz i napiszesz recenzje o nich:) oprócz tego co dostanie siostra:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pudełeczko,korektory i maska bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam żadnego :) ale jestem bardzo ciekawa tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna paczka, o niebo lepsza od polskiej

    OdpowiedzUsuń
  14. mm ale super :) uwielbiam maski, napisz coś o niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pudełeczko. Byłabym zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niczego stąd nie znam - będzie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie to fajny box. Szkoda, że ten top coat Ci wcisnęli. :( Mogliby dać coś innego, ale no... Przeżyjesz :D:*

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe kosmetyki :) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem przyjemna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe pudełko, zawartość spodobałaby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe pudełeczko !! ; ) Ten korektor bardzo mnie zaciekawił, czekam na jego recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znalam zadnego z tych produktow, ale ta maska bardzo, ale to bardzo mnie ciekawi ;D Kochana, udanych testow i dawaj znac, jak sie sprawdzila :*

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie, że siostra bierze :D Tylko nie zgub nigdzie, ma na mnie czekac jak sie zjawię:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten pędzel najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyków nie znam, ale zawartość mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fakt, koniec czerwca za pasem, a tu proszę :) Pędzel wygląda świetnie, ale o firmie nie słyszałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tych kosmetyków, ale jakoś mnie nie zaskoczyły pozytywnie ;)
    Fajnie, że jesteś zadowolona, ja bym nie była, ale to Twoje zdanie się tu liczy, skoro to Ty używasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam nic, ale chętnie bym Przytuliła co nie co <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Całkiem fajne to pudełko. Ale Ci się fartnęło z tym pędzlem! Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  30. a wiesz, że kompletnie niczego nie znam z tego boxa, lol;) Ciekawa jestem, jak się u Ciebie sprawdzą te produkty... poza coatem;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. pudełko w moim guście :D msuze sie przyjżeć bliżej a nóż kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy. Ciekawi mnie jak pachnie ten perfum :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie świetna zawartość. Gdyby taka zawartość była w polskiej edycji to chyba bym się skusiła na jednorazowy zakup.

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfum i maska do wlosów wyglądaja przekonująco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. haha ja bym wzięła ten top coat :D haha
    Ale pudełko fajne i ciekawe, zupełnie inne niż nasze pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam żadnego, ale czekam aż napiszesz coś więcej o pędzelku ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ten zestaw korektorów wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zupełnie mi nie znane marki, ciekawa jestem pędzla,
    Ja w sumie to poluję na hakuro, mam juz 1 do pudru i pełen zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  39. mi się podoba zawartość jak najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ciekawa ta edycja :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.