170. / VICTORIA'S SECRET - ULTIMATE LOOK EYESHADOW TRIO - NO MORE DRAMA

66 comments
 Cześć wam :*

Nawet nie wiecie ile dla mnie znaczą wasze rady pod poprzednim postem! Dowiedziałam się tony przydatnych rzeczy, które na pewno sukcesywnie będę wprowadzać w życie. Dziękuję wam bardzo, jesteście niezastąpione! :-) :-*

Mam dla was recenzje cienia do powiek, który nabyłam podczas zimowych wyprzedaży. Czy skradł moje serce? Zapraszam was do przeczytania :)


 VICTORIA'S SECRET - ULTIMATE LOOK EYESHADOW TRIO - NO MORE DRAMA


Opis producenta
Blask. Bądź w centrum uwagi. Te potrójne cienie do powiek, które koniecznie musisz mieć pomogą dodać oczom seksowneg blasku. Te cienie to podstawa make-upu każdej kobiety.

Cena: pełna cena to chyba 8 funtów, mi się udało kupić za niecałe 3 czyli 15zł

Moja opinia
Opakowanie - podoba mi się chociaż nie wiem, od Victoria's Secret oczekiwałam czegoś sexy, wiem dziwna jestem to przecież tylko cienie do powiek :P:P haha:) solidnie wykonane, pędzelek trochę do kitu, nie lubię go za bardzo, jedynie fajnie się sprawdza do kącików, ale nic więcej.
Konsystencja - kremowa, bardzo łatwo się rozprowadzają i blendują; 


Działanie - Sama nie wiedziałam czego się po tych cieniach spodziewać... Kupiłam z czystej ciekawości :) No i cena także mnie skusiła. Pędzelek jak już pisałam, nie za fajny, no ale mam swoje :-) Cienie na prawdę łatwo nakładają się na powiekę i świetnie ze sobą współgrają. Według mnie pigmentacja środkowego cienia mogłaby być mocniejsza, ale i tak mi się podoba. 


Najjaśniejszy fiolet jest prześliczny, zauroczył mnie od samego początku, bo uwielbiam takie cienie. Czarny z drobinkami cudowny do zrobienia smoky eyes :-) Każdy dzień znakomicie się rozciera, blenduje z innymi. Co do trwałości to bez bazy wytrzumują cały dzień, w ogóle się nie rolują, minimalnie ścierają, ale na prawdę minimalnie. Na bazie Urban Decay cały dłuuuugi dzień bez skazy :-)  Czarny kolor przy aplikacji się troszeczkę osypuję więc trzeba uważać z jego ilością.


Podsumowanie - Uwielbiam te cienie i żałuję, że wybrałam tylko jeden kolor, bo są na prawdę dobrej jakości. Bardzo trwałe i łatwe w użyciu. Polecam, jeśli macie dostęp do VS to nawet w pełnej cenie są warte zakupu.

wiem, tipsy, okropne nie umiem zapuścić swoich paznokci, a też chcę mieć długie jak wy :(
Ocena: 5+/6

Miałyście jakieś kosmetyki od VS? Macie zamiar coś kupić? :-) 

Buziaki, 
Monnie




Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

66 komentarzy:

  1. Śliczne kolory mają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki ma tak paletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful colors, I loved that lilac kind of color
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam żadnych i narazie nie planuję:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam,ale kolorki mi się podobają;)a co do paznokci...to po ostatnich złamaniach ciężko mi powrócić do poprzedniego stanu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja obgryzam od dziecka niestety i za nic nie mogę przestać :(

      Usuń
  6. Cudowne odcienie. Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się marzy jakaś typowo nude paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków z VS i nawet nie planowałam zakupu, ale może kiedyś ;) Kolorystyka cieni jak najbardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie mam nic z VS. :< fajne kolorki, szczególnie ten najciemniejszy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mają ładne kolorki, uwielbiam takie naturalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci się udało :) VS mają piękne rzeczy, nic tylko muszę pracę znaleźć xD W sumie nawet nie wiedziałam, że kosmetyki też sprzedają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam tylko kupuję podczas wyprzedaży :P

      Usuń
  12. Ładnie się błyszczą, dla siebie wybrałabym coś w brązach

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie trochę za smutne, ale mogę się mylić bo może z nich wyjść naprawdę fajny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorki super ;] szkoda ze na oczkach nie widac;]
    co do paznokci to tez zazdroszcze wszystkim tych dlugich pazurków ;] moje teraz w oplakanym stanie hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolory :) fajnie, że tak długo trzymaja sie na powiece bez zadnych niespodzianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolorki. Wysoko oceniłaś tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prezentują się dość ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jeszcze okazji nic z VS kupić ale cienie wydają się całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorki bardzo w moim typie i makijaż na pewno będzie sie z nimi ładnie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Środkowy odcień najbardziej mi się podoba ;) Koniecznie pokaż te cienie na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne kolory ;d
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam tych cieni ale muszę się za nimi rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory dla mnie rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. szczególnie podoba mi się środkowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba nawet widziałam te cienie w VS, ale jakoś mnie nie skusiły. Fajny ten błyszczący czarny ;) Nie martw się - ja to mam dopiero krótkie paznokcie - przez gitarę :P Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mialam nic z tej firmy, ale cienie wydaja sie byc ciekawe :) Smoky eyes, oj lubie czasami taki makijaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie śliczne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne te cienie! Ale ja jakoś nigdy nimi się nie maluję - nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też średnio wychodzi, ale się staram :)

      Usuń
  29. Nie miałam jeszcze żadnego ich kosmetyku, ale bardzo podobają mi się kolory tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te kolorki, tylko nie wiem, czy nie wolę matowych cieni;)

    buziole wielkie
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nic z VS, ale w sumie bardzo bardzo mi się spodobał ten środkowy cień! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze co zwróciło moją uwagę to Twoje paznokcie, które masz przepiękne. Lubią Ci się łamać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, to tipsy są :( niestety. i nie łamią się :D:D:D

      Usuń
  33. Nigdy nie miałam styczności z marką VS ale cienie wyglądają całkiem całkiem szczególnie na wieczór można wykombinować coś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie miałam nic z VS niestety.
    Fajnie, że Ci się sprawdziły i jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a w zielonej/turkusowej wersji były? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zauważyłam, ale wszystko było przebrane :(

      Usuń
  36. ładne kolory, do moich oczu też by pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie fiolety:) Pierwszym cieniem, który wyszedł z paletki, którą dostałam w lipcu był właśnie jasny liliowy fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  38. do mojego oka chyba trochę za sine odcienie, ale tak to mi się podoba :)
    i fajnie, że dali pędzelek,a nie ten malutki aplikator jak dostaje się zazwyczaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Osobiście z cieni preferuje maty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Za 15 zł taka rewelacja? No no, musiałabym się skusić ;) Pozdrawiam Cię gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam:)
    Nominowałam cię do Liebster Blog Award :)
    Po szczegóły zapraszam do mnie:)

    http://nciszaaaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię takie kolory, ale VS nie można kupić w moim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  43. nie miałam, ale kolory bardzo ładne- lubię fiolety. Teraz na zimę to w sam raz ;]

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam żadnego kosmetyku od VS :) Kolory nie moje, ale ważne, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podobają mi się te odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne kolorki, niestety nic od nich nie miałam jednak te zachęcają oko :):*

    OdpowiedzUsuń
  47. trochę za błyszczące jak dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. ładne cienie, fajnie napigmentowane, zdecydowanie uzyłabym na uzupełnienie innych cieni ale 3 same w sobie przy mojej cerze stworzyłyby maku-up topielicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolory cieni są prześliczne :) A co do paznokci nigdy nie miałam z nimi problemu, ale są specjalne odżywki i lakiery o gorzkim posmaku i niektóre mają nawet specyficzną woń, także sądzę, że mogłyby pomóc w pozbyciu się nawyku obgryzania paznokci :)

    http://my-fitstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Środkowy odcień prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też chłopaka specjalnie chcę do Polski zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. U mnie by sie nie sprawdziły. Na moich oczach spisują się najlepiej cienie matowe:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.