87. ZAWARTOŚĆ MOJEJ TOREBKI + STUDENCKIE NOWOŚCI :-)

59 comments
Cześć wam :)
Wczoraj miałam wprowadzenie na studia, było na prawdę dużo osób, nie spodziewałam się, że aż tyle będzie na moim roku! I do tego tylko jedna Polka poza mną, więc no, zobaczymy jak będzie. W mojej grupie jestem jedyną osobą, którą nie urodziła się w UK i, która ma akcent... No trudno :). Mam nadzieję, że każdy okaże się normalny i wyrozumiały i uda mi się zawrzeć na prawdę fajne znajomości :-)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać moje studenckie akcesoria, oczywiście nie wszystkie, bo wciąż poluję jeszcze na dwa duże zeszyty z Hello Kitty :D


A teraz odgrzebię trochę zapomniany tag czyli zawartość torebki :)  Wracając metrem do domu wpadłam na ten pomysł i uznałam, że fajnie by było zrobić coś takiego:)

Zdecydowanie ulubiona torebka od Paul's Boutique, mieści wszystko co potrzebne i jeszcze więcej :)

Często jednak zmieniam torebki, lubię też plecaczki więc te trzy są następne w kolejce po torbie z powyższego zdjęcia :) (pierwszy plecak i torebka - New Look, czarny plecak - Primark)

A oto co mam w środku:

Portfel z River Island, trochę już wysłużony, ale wciąż bardzo go lubię, bo jest chyba pierwszym, w którym zapięcie się nie zepsuło już po miesiącu :) W środku rzeczy standardowe- karty do bankomatu, dowód osobisty, karta stałego klienta w Subway, Clubcard zniżkowa w Tesco, karta ubezpieczeniowa :-) nie noszę nic szczególnego, żadnych zdjęć itd.

Telefon i zwykłe słuchawki, które w sumie znalazła moja siostra i mi dała, bo ja jestem wielkim słuchawkowym niszczycielem :-(

Bilet miejski na metro, autobusy, pociągi itd.  Często zapominam i muszę wracać do domu :P

Odkąd skończyły mi się wszystkie miniaturki, wrzucam do torebki cokolwiek wpadnie mi w ręce, ostatnio były to Little Black Dress, które bardzo przypadły mi do gustu więc pewnie zostaną tam na dłużej :)

Jeśli nie mam związanych włosów to zdecydowanie muszę mieć przy sobie spinkę, gumkę i szczotkę do włosów, bo często muszę je związać w trakcie dnia, są już trochę za długie i czasami ciężko mi się z nimi uporać, szczególnie jak zacznie padać...


Kosmetyczka z Claire's, a w niej tylko najpotrzebniejsze rzeczy: chusteczki do higieny intymnej, puder Stila Angel Light, korektor mineralny L'oreal, Avon cienie do powiek, Sleek blusher, szminka L.A. Colour w kolorze Nude, błyszczyk Revlon, kredka do brwi Rimmel, dwa pędzle - do różu i pudru.

I do tego jakaś książka, tym razem czytam coś motywującego do pozbycia się stresu i zmartwień :-) 

I to by było na tyle.
Co macie w swoich torebkach?
Jeśli macie ochotę to zapraszam do tagu, fajnie by było poczytać! :*

Buziaczki!
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

59 komentarzy:

  1. torebka musi być przede wszystkim... pojemna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajnie z tymi studiami za granicą;)
    Też muszę zacząć przygotowywać wyprawkę;D

    OdpowiedzUsuń
  3. naiwna :P wierzysz, że w trakcie zajęć będziesz miała czas na kolorowe długopisy ;p swoją drogą dużo nosisz w torebce, ja się ograniczam jak tylko mogę z tym wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja nigdy nie miałam czasu na kolorki w notatkach, być może dlatego, że zazwyczaj wdawałam się w dyskusje z wykładowcami i interesowałam się wszystkim co dzieje się wokół mnie zamiast notować ;-) a notatki bądź, co bądź później znajomi przesyłali mi pisane na komputerze na e-mail :)

      Usuń
    2. ja zakreślaczy używałam w domu do kserówek :)

      Usuń
    3. Zgadzam się! Niektórzy wykładowcy tak szybko gadają albo lecą ze slajdami, że nie idzie nadążyć z pisaniem a co dopiero z zakreślaniem ;P Ale w domu na pewno się przydadzą ;)

      Usuń
  4. Loved your bag studded bag.. :)
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    OdpowiedzUsuń
  5. popieram koleżankę wyżej, kolorowe długopisy raczej się nie przydają, ale w domu zawsze możesz sobie nimi coś pozaznaczać, na uczelni raczej nie ma na to czasu :D Nie przejmuj się, na pewno wszystko będzie dobrze i szybko się zaaklimatyzujesz ;)
    Uwielbiam Little Black Dress:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej noszę małe torebki gdzie tylko trzymam portfel , etui z telefonem , chusteczki i czasami błyszczyk :) . Denerwują mnie duże torby ,bo nigdy nie mogę nic w nich znaleźć :/
    ps.śliczny portfel :D


    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a mogę wiedzieć co będziesz studiować, jeżeli to nie sekret?? :)) plecaczek nabijany nitami jest mega ♥ w ogóle jak wejdę do primarka to wyjść nie mogę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pojemne torebki ale przynoszą mi one też małe kłopoty. Dziś aż w dwóch sklepach coś nią strąciłam, dużo hałasu i gapiów .
    ale teraz fajne i kolorowe rzeczy można kupić do szkoły lub na studia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo październik już za pasem i niedługo ja też wrócę na uczelnię (w końcu :) Mam nadzieję, że będziesz miała fajną grupę - moja jest wręcz zwariowana, ale też bardzo spoko :)

    Studenckie nowości - super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post:-)
    Oj moja torebka musi być pojemna i zawsze panuje tam haos:-)
    I też bez gumki i szczotki nie ruszam się z domu;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia na studiach! ;)
    Ja na magisterkę kupiłam sobie tylko 2 zeszyty i zestaw długopisów :D Zakreślacze i ołówki mam już w domu i nic więcej mi nie potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, widzę że w torebce mamy to samo (prócz książki) i zawartość mojej kosmetyczki jest troszkę inna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne akcesoria do szkoły. Uwielbiam wszelkiego rodzaju długopisy, zeszyty, notatniki i spinacze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łee Pepa też sce na studia jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W mojej torebce zwykle nie ma nic ciekawego. Noszę malutkie torebki z dokumentami, kluczami, chusteczkami, żelem antybakteryjnym do rąk i pomadką ochronną :D

    Super kolorowe rzeczy kupiłaś sobie na studia ;D Uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie posty;) widzę, że Twoja torebka jest tak pojemna jak moja:D zrobiłam taki post jakiś czas temu i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja torebka... czarna dziura, sama wiesz, że mam w niej wszystko oprócz wiertarki xP dlatego nie noszę już torebki tylko shopping bag :"D

    OdpowiedzUsuń
  18. O i byłaś już na uczelni i nie było tak strasznie co? :D
    Też zawsze targam ze sobą w torebce jakieś pełnowymiarowe perfumy i szczotkę i gumkę, bo generalnie mam manię poprawiania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja lubię takie posty:) Same przydatne rzeczy masz w torbie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez lubię dużte torby :) mam portfel z river isalnd i dla mnie chyba najlepszy jaki miałam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja w swojej torebce mam husteczki higieniczne, nawilzjace, blyszczyk, sluchawki hmm portfel kalendarz jesli mam jakies dokomenty male notes 3 dlugopisy i tyle dawniej mozna bylo wszystko znajsc

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jeszcze poluję na moją wymarzoną studencką i mega pakowna torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawartość mojej torebki jest znikoma, nie którzy mogą nawet nie uwierzyć że to torebka kobieca:))) życzę ci udanych znajomości:)

    OdpowiedzUsuń
  24. torebka jest piekna, lubię duże pojemne torby

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na studia kupiłam na razie tylko torbę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. moja zawartosc torebki nie nadaje sie do fotografowania ...nieziemski syf! inaczej nie da sie tego opisac... nawet jak sobie obiecam trzymac porzadek, to po pierwszym wyjsciu na miasto postanowienie idzie w diably...
    powracajac do ciuchow- tez kupuje przewaznie w h&m i new look, czasami primark, niestety inne sklepy albo nie maja rozmiaru,albo maja tylko krojone jak na yeti ;)(przy moim wzroscie 158 mam ciezki zywot ;) )

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny tak. Może się skuszę ale brakuje mi odwagi żeby pokazać bajzel w mojej torebce ;)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj, moją torebkę ledwo można unieść :) Fajny tag, może i ja się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam Little White Dress ;) ogólnie zawartość torebki podobna ;p
    I też jestem słuchawkowym niszczycielem :D

    OdpowiedzUsuń
  30. No, dosyć pokaźną sumkę masz! najbardziej interesują mnie kosmetyki :D
    Ja mam tylko portfel, zeszyty, długopis i czasem jakiś pojedynczy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja jeszcze w torebce nosiłam lakier do włosów ;) wiem trochę dziwne ale jakoś lepiej się czułam wiedząc, że w razie czego jestem przygotowana. Pozdrawiam i jeszcze zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę że mamy takie same perfumy w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też jestem studentką, w sumie to dopiero będę za dwa tygodnie :P
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że się bawisz w pilną uczennicę/studentkę :DD Powodzenia :) Mam nadzieję, że będziesz zadowolona i znajdziesz wieluuu znajomych ;) Tylko nas nie zostawiaj! :*
    A torebki masz świetne i te plecaczki! Sama ostatnio dostałam jeden i zaczynają mi się podobać te klimaty ;) Ja tag już dawno zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety wierzyłam, że wąsy mi nie odrosną po depilacji, teraz już wiem po co aż 6 plastrów w opakowaniu :P Lepiej się chyba w to nie bawić, choć efekt się dość długo utrzymuje ;)) I mnie nawet nie boli :P Trzeba energicznie szarpnąć i tyle ;)

      Usuń
  35. Ojeeeju, ja jak szłam na pierwszy rok to też się tak przygotowywałam... Kolorowe karteczki, zakreślacze, komplet długopisów. A teraz? Zupełnie nic xD

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna torba <3
    Mam wiele takich samych rzeczy w torbie :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam oglądać zawartości damskich torebek... sama od kilku dni szykuję posta na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie posty! życzę Ci powodzenia na studiach, dasz radę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Sporo tego, sporo ;) Też chyba zacznę nosić ze sobą klamrę jakąś i gumkę, to dobry pomysł, bo czasem mi tego brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Najlepsze są torebki i plecaczki, super są :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię Little Black Dress :) Tylko u mnie zapach szybko wietrzeje i znika.. bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  42. torebka z napisem "Bang" świetna:P zresztą plecak też bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  43. To chyba spore wzywanie odnaleźć się w takiej grupie, prawda? Ale widzę, że jesteś pozytywnie nastawiona, więc na pewno będzie dobrze. :)

    A szkoda, że Cię nie ma w Polsce. Mega zeszyty z Hello Kitty były w biedronie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. też mam tę szczotkę Avon i lubię ją

    OdpowiedzUsuń
  45. Trzymam kciuki za Ciebie w szkole :) Świetny portfel :)


    Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://sweet-cherry-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi najbardziej spodobały się twoje plecaki.

    OdpowiedzUsuń
  47. a ja torebki nie noszę i nie mam co pokazywać :D jakoś niewygodnie mi z torebkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj początki studiów, jak wtedy było fajnie, a człowiek narzekał, że ciężko...zazdroszczę Ci

    OdpowiedzUsuń
  49. Spora zawartość torebki :)
    Powodzenia na studiach, zobaczysz, że wszystko się dobrze ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna sprawa z tymi studiami za granica. Nowe doswiadczenia, znajomosci i nowy etap w twoim zyciu. Okres studiow to najpiekniejszy okres w zyciu...

    OdpowiedzUsuń

Cześć!

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu! Każdy komentarz niezmiernie mnie cieszy, a konstruktywna krytyka pomaga zauważyć co robię źle.
Chętnie odwiedzam wasze blogi i dodaje was do obserwowanych wieć jeśli spodoba się wam u mnie to także zapraszam do obserwacji.

Proszę - nie spamujcie, takie komentarze już na wstępie zostają usunięte. Prośby o klikanie w linki także nie będą akceptowane (co nie znaczy, że gdy was odwiedzę to w te linki nie poklikam jeśli wam zależy :) ).

Dziękuję i do zobaczenia u was :* :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.